Selve kapløbselementet mellem de mange parter lader også en del tilbage at ønske. Præcist hvorfor den spanske flåde skal blandes ind i historien er mig en gåde. Deres tilstedeværelse er i bedste fald marginal og i værste fald forvirrende og gør intet positivt for den samlede spilletid.
“Pirates of the Caribbean: I ukendt farvand” er som sine forgængere en vaskeægte, kulørt swashbuckler med alt, hvad dertil hører. Laskede letmatroser, ungmøer i knibe, masser af rom og en et-benet pirat smager alt sammen velkendt og fordøjes florlet. Med andre ord er der ikke meget ukendt farvand i denne omgang skumsprøjt.
#31 Nicki52 13 år siden
Mente 6/10, tjekkede ikke skemaet ordentligt.
#32 PredatorX 13 år siden
Det kan du roligt gøre :)
#33 wiseguy 13 år siden
Så den i 3D, men der var nu ikke meget ekstra krydderi i det! Set i bakspejlet ku’ vi godt ha’ sparret 60 kr. på billetterne og ha’ set den i 2D
3/6
#34 dhad 13 år siden
3D projektet virker indtil videre temmelig dødfødt - hvorfor have teknik til at lave noget, som din hjerne selv sørger for ved 2D?
Men filmen var helt ok, de lidt over 2 timer med Jack Sparrow fløj afsted! 4/6
#35 MOVIE1000 13 år siden
Men som så mange andre fortrød jeg også at have set den i 3D.
En ting jeg ikke kunne klare i filmen var.....
3/6
#36 Nicki52 13 år siden
Jeg var bogstavelig talt ved at brække mig.
#37 Bobby Singer 13 år siden
Hvordan ved du overhovedet det? Hva' dhad? Er der noget du gerne vil ud med?
#38 dhad 13 år siden
Jeg har en god undskyldning, min 12-årige er helt vild med Bieber, og alle hendes venner havde set filmen, så far måtte med.
#39 elwood 13 år siden
Der er dog en oversætter der har moret sig en hel del, med oversættelse af en bestemt ting, eller også blot valgt ikke og lave en opdeling af ordet...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40 Lady Arwen 13 år siden