Selve kapløbselementet mellem de mange parter lader også en del tilbage at ønske. Præcist hvorfor den spanske flåde skal blandes ind i historien er mig en gåde. Deres tilstedeværelse er i bedste fald marginal og i værste fald forvirrende og gør intet positivt for den samlede spilletid.

“Pirates of the Caribbean: I ukendt farvand” er som sine forgængere en vaskeægte, kulørt swashbuckler med alt, hvad dertil hører. Laskede letmatroser, ungmøer i knibe, masser af rom og en et-benet pirat smager alt sammen velkendt og fordøjes florlet. Med andre ord er der ikke meget ukendt farvand i denne omgang skumsprøjt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Nicki52 12 år siden

Foeller (30) skrev:
5/10=3/6

Og den står ikke til diskussion. :P


Mente 6/10, tjekkede ikke skemaet ordentligt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#32 PredatorX 12 år siden

Babo Rises (27) skrev:
Jeg snupper den på blu ray..


Det kan du roligt gøre :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#33 wiseguy 12 år siden

Havde ikke de store forventninger, men blev alligevel en anelse skuffet!! Det er sku en halvfesen omgang og nu kan de ikke koge mere suppe på de gamle ben!! Fruen formåede sågar at falde i søvn og fik ikke ret meget med af de sidste 3 kvarter.

Så den i 3D, men der var nu ikke meget ekstra krydderi i det! Set i bakspejlet ku’ vi godt ha’ sparret 60 kr. på billetterne og ha’ set den i 2D

3/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#34 dhad 12 år siden

Ja, 3D'en var sgu da en temmelig slatten omgang. Justin Bieber filmen havde faktisk bedre 3D effekter end Pirates.

3D projektet virker indtil videre temmelig dødfødt - hvorfor have teknik til at lave noget, som din hjerne selv sørger for ved 2D?

Men filmen var helt ok, de lidt over 2 timer med Jack Sparrow fløj afsted! 4/6
Gravatar

#35 MOVIE1000 12 år siden

Et fint lille kapitel om Kaptajn Jack Sparrow og co., Håber at de laver flere, da jeg synes at slutningen, var interessant og lagde en (lille) smule op til endnu et eventyr på de 7 have.
Men som så mange andre fortrød jeg også at have set den i 3D.
En ting jeg ikke kunne klare i filmen var.....
At de denne gang har fjernet Hr. og Fru. Turner har jeg ikke noget imod, men at sætte en ny kærligheds historie sammen med en præst og en havfrue, var direkte plat og tørt at se på.

3/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#36 Nicki52 12 år siden

MOVIE1000 (35) skrev:
men at sætte en ny kærligheds historie sammen med en præst og en havfrue, var direkte plat og tørt at se på.

Jeg var bogstavelig talt ved at brække mig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#37 Bobby Singer 12 år siden

dhad (34) skrev:
Justin Bieber filmen havde faktisk bedre 3D effekter end Pirates.


Hvordan ved du overhovedet det? Hva' dhad? Er der noget du gerne vil ud med?

;)
Idjit
Gravatar

#38 dhad 12 år siden

Øhhh, busted...

Jeg har en god undskyldning, min 12-årige er helt vild med Bieber, og alle hendes venner havde set filmen, så far måtte med.
Gravatar

#39 elwood 12 år siden

Meget ujævn film, dog bedre end 3'eren, der var enkle gode passager, men hele den hersens flugt i starten synes jeg var gabene uintressant, det var som om det sku gå så langsomt, så folk lige sku nå og opfange alt det Jack havde udtænkt.

Der er dog en oversætter der har moret sig en hel del, med oversættelse af en bestemt ting, eller også blot valgt ikke og lave en opdeling af ordet...

Det er da havfruens akvarie skal ha luft, og ham den kristne knøs, siger noget omkring det, hvortil en svare noget med, Im with the missionarie position, missionæren synespunkt eller stilling, det han har taget stilling til, menes der self. men det er bare ikke hel det som det blir oversat til, det blir noget i stil med, Jeg er med missionærstillingen, der ku jeg ikke lade være med og grine højlydt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 Lady Arwen 12 år siden

Fik endelig tid til at se Pirates i går. Jeg har valgt at give den 4/6. Synes den er ret god, men der er dog passager, man kunne undvære, hvor filmen ligesom går lidt i stå, men det er altid godt at se Johnny Depp som Capt. Sparrow :D
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: