Uden tegneseriens mere komplekse karakter- og miljøskildring, og uden de klassiske superheltes fantastiske universer og overnaturlige kræfter, bliver “The Punisher” ikke til mere end blot endnu en ligegyldig actionfilm – og tilmed ikke en underholdende én. Hverken instruktør, manuskript, eller skuespillere formår at redde denne rodede voldsekspedition i land, men de der alligevel ikke kan få nok af den slags “vigilante galore” kan jo så allerede se frem til en 2’er… måske kommer den rent faktisk til at handle om “The Punsiher” – “strafferen”!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Randy Savage 19 år siden

Må indrømme den dør helt ud efter de først 40 min.
Gravatar

#22 filmz-Randy Savage 19 år siden

hmm men hvad ved jeg har ikke set det så meget af den :P Kan bare ikke lide når folk siger ondt om action-film uden handling, er selv en kæmpe fan af Rambo filmene.
Gravatar

#23 filmz-Bluhm 19 år siden

Så er vi da enige om noget, jeg elsker selv First Blood, men der er altså også en del handling.

Rambo 2 og 3 ser jeg mere som karikerede tidsbilleder over det amerikanske samfund, og hvor fucked up det egentlig er. Rambo 2 og 3 er underholdende men ikke gode film, dertil er der lidt for meget propaganda over dem og historiefortællingen for vulgær.

Jeg Får dog kæmpe griner på hver gang jeg hører sangen de spiller under rulleteksterne til Rambo 2! Det er nok den mest forfærdelige og upassende sang ever og så er det Slys bror Frank Stallone der fyrer den max af :-(
Gravatar

#24 filmz-Randy Savage 19 år siden

Det er jo 80´er style. Hvad så med sangen til 3´eren, den er god men lyder lidt sjov, totally 80´s.
Gravatar

#25 filmz-Randy Savage 19 år siden

#23 rettelse: meget gode film. :P
Gravatar

#26 filmz-James Bond 19 år siden

Jeg kendte ikke saa meget til Punisher foer jeg saa den, men jeg syntes sgu den var gennemfoert fed. Skuespillet fejlede sgu da heller ik noget, og jeg syntes man ku foele, hvordan ondskaben bare voksede inde i ham. Fed film med masser af god action.
Gravatar

#27 Kiksmann 19 år siden

Denne her film havde jeg store forventninger til, desværre har mine øjne været udsat for filmatiseringen fra 80'erne. Men det her, kunne de også været sparet for. Filmen er dårlig, der er intet godt i den. Den falder igennem på alle punkter. Ganske vist er der action, men skulle filmen ikke være en smule mere dyster?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#28 Zelle 19 år siden

Jeg må indrømme at jeg, uden at kunne lide den heller, rent faktisk syntes at den gamle var bedre...
** Mini spoiler **
Jeg syntes på stortset intet tidspunkt er han 'The Punisher'. Filmen handler ikke så meget om at han kommer efter dem, men mere om at de kommer efter ham syntes jeg...
Jeg syntes at filmen ramte helt ved siden af, og giver anmelderen ret i karakteren 2/6...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens

Skriv ny kommentar: