Uden tegneseriens mere komplekse karakter- og miljøskildring, og uden de klassiske superheltes fantastiske universer og overnaturlige kræfter, bliver “The Punisher” ikke til mere end blot endnu en ligegyldig actionfilm – og tilmed ikke en underholdende én. Hverken instruktør, manuskript, eller skuespillere formår at redde denne rodede voldsekspedition i land, men de der alligevel ikke kan få nok af den slags “vigilante galore” kan jo så allerede se frem til en 2’er… måske kommer den rent faktisk til at handle om “The Punsiher” – “strafferen”!
#21 filmz-Randy Savage 20 år siden
#22 filmz-Randy Savage 20 år siden
#23 filmz-Bluhm 20 år siden
Rambo 2 og 3 ser jeg mere som karikerede tidsbilleder over det amerikanske samfund, og hvor fucked up det egentlig er. Rambo 2 og 3 er underholdende men ikke gode film, dertil er der lidt for meget propaganda over dem og historiefortællingen for vulgær.
Jeg Får dog kæmpe griner på hver gang jeg hører sangen de spiller under rulleteksterne til Rambo 2! Det er nok den mest forfærdelige og upassende sang ever og så er det Slys bror Frank Stallone der fyrer den max af :-(
#24 filmz-Randy Savage 20 år siden
#25 filmz-Randy Savage 20 år siden
#26 filmz-James Bond 20 år siden
#27 Kiksmann 20 år siden
#28 Zelle 20 år siden
** Mini spoiler **
Jeg syntes på stortset intet tidspunkt er han 'The Punisher'. Filmen handler ikke så meget om at han kommer efter dem, men mere om at de kommer efter ham syntes jeg...
Jeg syntes at filmen ramte helt ved siden af, og giver anmelderen ret i karakteren 2/6...