Uden tegneseriens mere komplekse karakter- og miljøskildring, og uden de klassiske superheltes fantastiske universer og overnaturlige kræfter, bliver “The Punisher” ikke til mere end blot endnu en ligegyldig actionfilm – og tilmed ikke en underholdende én. Hverken instruktør, manuskript, eller skuespillere formår at redde denne rodede voldsekspedition i land, men de der alligevel ikke kan få nok af den slags “vigilante galore” kan jo så allerede se frem til en 2’er… måske kommer den rent faktisk til at handle om “The Punsiher” – “strafferen”!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Sealer 19 år siden

kun 2 :( jeg syns sku det en god film, du har ret i at den ikke hanler så meget om the punishere, men mere om hvordan han bliver til ham. og det er da godt nok syns jeg. Jeg syns sku det er en fed film. Bare træls den ikke kører i så mange biografer :(
Gravatar

#2 filmz-Kadann 19 år siden

Det lyder som en ret ærgeligt affære.

Det er sgu lidt synd, fordi Punisher er en ret fed person i Marveluniverset.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#3 El vez 19 år siden

'med lige så meget udtryk som Agent Smith i "The Martrix"'

Smith har da masser udtryk, put Neo ind i sætningen istedet, så snakker vi samme sprog :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Har på fornemmelsen, at Hensleighs version af " The Punisher" under alle omstændigher er bedre end '89 versionen af Mark Goldblatt, hvor 80'er ikonet Dolph Lundgren spiller Frank Castle alias The Punisher. Det var sku en tynd kop te.....

Jeg glæder mig til at se Hensleighs udgave.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 filmz-The Omen 19 år siden

Har ikke set filmen endnu, men er Travolta's rollevalg ikke begyndt at blive dårligere og dårligere? F.eks. i Battlefield Earth og Domestic Disturbance... Selvfølgelig påtager han sig stadig nogle gode roller såsom i Basic og Swordfish.
Ergo siger jeg ikke at The Punisher er ringe, men mine forventninger til den er meget lave...
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#6 filmz-Randy Savage 19 år siden

jeg synes det er en fantastisk underholdende og sej film. Tror bare ikke, at den tilhører den genre anmelderen kan lide???
Gravatar

#7 Yoda 19 år siden

En anmelder skulle jo gerne kunne kombinere det subjektive fornuftigt med det objektive.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 filmz-MartinNH 19 år siden

Jeg er helt enig med anmelderen i det tilfælde her. Jeg syntes at Punishers største problem er at den ikke kan finde ud af at tage sig selv seriøst. Det virker bare forkert når den prøver at være sjov.. filmen starter altså med at hele Punishers familie bliver myrdet brutalt, børn, kvinder, gamle osv.

Hvis nu bare instruktør og manuskriptforfatter havde kunnet finde ud af at lave den gennemført mørk og dyster og hvis skuespillet ku' ha' hævet sig over Beverly Hills niveau, ja så er jeg sikker på at den ku' have været et hit. John Travolta er ekstremt dårlig i rollen som Mafiamand, lige fra første scene vidste man hvad klokken var slået for hans præstation gennem resten af filmen.

Jeg så den til premieresurprise i kinopalæet, troede lige et øjeblik at det var Spiderman 2 vi skulle se pga. Marvel introen. Det var der tydeligvis mange der gjorde, for hele salen hujede af glæde :)

Da de så indå at det var Punisher blev der helt stille *g*
Gravatar

#9 Corgan 19 år siden

Ikke at jeg er uenig i anmelderens vurdering af filmen, men hvorfor får den 2 ud af 6, når der ifølge anmeldelsen ikke er et eneste lyspunkt i filmen? Hvad hiver filmen op på 2 i stedet for 1 eller 0?

Btw så har jeg ikke selv set filmen. Jeg undres bare over karakteren.
Gravatar

#10 filmz-Bluhm 19 år siden

# 6: Du mener, at anmelderen på forhånd har noget imod dårlige action film med forfærdelige manuskripter og intelligensfornærmende handling som stort set ikke har en døjt med deres forlæg at gøre. Ja det er jo urimeligt! Angel Eyes du er fyret...Eller måske ikke...

Skriv ny kommentar: