Uden tegneseriens mere komplekse karakter- og miljøskildring, og uden de klassiske superheltes fantastiske universer og overnaturlige kræfter, bliver “The Punisher” ikke til mere end blot endnu en ligegyldig actionfilm – og tilmed ikke en underholdende én. Hverken instruktør, manuskript, eller skuespillere formår at redde denne rodede voldsekspedition i land, men de der alligevel ikke kan få nok af den slags “vigilante galore” kan jo så allerede se frem til en 2’er… måske kommer den rent faktisk til at handle om “The Punsiher” – “strafferen”!
#1 Sealer 20 år siden
#2 filmz-Kadann 20 år siden
Det er sgu lidt synd, fordi Punisher er en ret fed person i Marveluniverset.
#3 El vez 20 år siden
Smith har da masser udtryk, put Neo ind i sætningen istedet, så snakker vi samme sprog :)
#4 Yoda 20 år siden
Jeg glæder mig til at se Hensleighs udgave.
#5 filmz-The Omen 20 år siden
Ergo siger jeg ikke at The Punisher er ringe, men mine forventninger til den er meget lave...
#6 filmz-Randy Savage 20 år siden
#7 Yoda 20 år siden
#8 filmz-MartinNH 20 år siden
Hvis nu bare instruktør og manuskriptforfatter havde kunnet finde ud af at lave den gennemført mørk og dyster og hvis skuespillet ku' ha' hævet sig over Beverly Hills niveau, ja så er jeg sikker på at den ku' have været et hit. John Travolta er ekstremt dårlig i rollen som Mafiamand, lige fra første scene vidste man hvad klokken var slået for hans præstation gennem resten af filmen.
Jeg så den til premieresurprise i kinopalæet, troede lige et øjeblik at det var Spiderman 2 vi skulle se pga. Marvel introen. Det var der tydeligvis mange der gjorde, for hele salen hujede af glæde :)
Da de så indå at det var Punisher blev der helt stille *g*
#9 Corgan 20 år siden
Btw så har jeg ikke selv set filmen. Jeg undres bare over karakteren.
#10 filmz-Bluhm 20 år siden