Filmen er som efterfølger acceptabel og i stand til at stå på egne ben. Den kan dog ikke helt leve op til standarden sat af sin forgænger. Den tekniske side lider under Nicolas Winding Refns arbejdsmetoder, mens ekstramaterialet har i kvalitet hvad det mangler i omfang. Overall er det en ganske udmærket udgivelse, som man dog næppe køber for sine tekniske kvaliteter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 El vez 18 år siden

Nu er Pusher en af mine personlige favoritter hvad angår danske film, så jeg glæder mig virkelig meget til at få kigget nærmere på denne udgivelse.

Jeg er glad for der blev trukket nogle paraleller til 1'eren i denne anmeldelse, man jo kun håbe på at NWR får sluttet trilogien af med et brag :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 Kram 18 år siden

Pusher I og Pusher II er et par geniale danske diamanter, som absolut burde ses af alle som kan lide action film.

DVD udgivelsen af Pusher II er helt i top, og folk bør resolut storme ud og få købt dette pragteksemplar af dansk film kvalitet.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#3 mimic 18 år siden

2???? dansk film kvaltet, det jo bare endnu en film som viser det danske narko miljø. Har set 1eren men fandt da ik noget speicelt ved den, det eneste den handlede om var FUCK DU ER KLAM, DU MÅ SKYDES, ELLER DU SKYLDER MIG PENGE!!!
Gravatar

#4 filmz-phalanx 18 år siden

det er brand ærgeligt at fear x floppede så fælt. den står stolt i min samling, nicholad vinding refn er efter min overbevisning den bedste danske filmskaber EVAH, ikke så meget at rafle om her, pusher 2, skal op ved siden af de andre
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#5 fasslars 18 år siden

ADR = Audio Dialogue Replacement/ Additional Dialogue Replacement
Gravatar

#6 azathoth 18 år siden

#5: Automated dialogue replacement.

Det akronym står sikkert for et hav af ting... jeg har nu altid kendt det som Automated Dialogue Replacement.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 zombieman 18 år siden

fear x står også stolt i min samling sammen med Refn´s andre mesterværker. Jeg siger det igen når det kommer til instruktører er Refn det bedste danmark har at komme med.

#3 har du overhoved set andre film end 1érn der er meget mere under overfladen end narko og vold
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#8 filmz-Randy Savage 18 år siden

dårlig film, den når ikke den første til sokkeholderne.
Gravatar

#9 fasslars 18 år siden

6# Er det mere logisk at det er Audio? Audio=Lyd/tale kontra Automated=automatiseret. Jeg spørger bare :-)
Gravatar

#10 fasslars 18 år siden

Ups der mangler et "ikke". Er det ikke mere.......

Skriv ny kommentar: