Distraherende er til gengæld tilstedeværelsen af kendte ansigter så som Jennifer Carpenter fra “Besat”, Jay Hernandez fra “World Trade Center” samt Greg Germann fra “Ally”, der til trods for glimrende skuespil alle er påmindelser om, at det trods alt bare er en film og derved bryder illusionen og den ellers overbevisende autentiske stemning. Holdets endelige skæbne er vi også lige lovligt hurtigt klar over, hvilket filmselskabet selv har bidraget yderligere til ved irriterende nok at vise afslutningen på filmen i traileren!
Ellers må det siges om “Quarantine”, at dens primære styrke er dens målbevidsthed. Den er en ganske enkel gyser uden nogen som helst andre ambitioner end at skræmme, hvilket den til gengæld også gør. Den handler helt konkret om væmmelige ting i mørket og intet andet, og med sin korte spilletid er den fornuftig nok til at stanse, inden gentagelserne begynder at blive kedelige. Hvis man er i humør til et godt gys, er “Quarantine” en fin film, men til alle andre formål skal man se sig om efter noget andet.
#1 Killkaj 15 år siden
- Glæder mig til at se om den kan hamle op med REC :)
#2 dolphinfriendly 15 år siden
#3 Killkaj 15 år siden
#4 filmz-allando 15 år siden
#5 Killkaj 15 år siden
- Ved ik hva der er galt, men det virker bare ik :b
#6 filmz-Cerebrum 15 år siden
#7 filmz-B|aze 15 år siden
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
#8 tranberg 15 år siden
#9 lagoni 15 år siden
Er der nogen der kan forklare mig hvem der er på billede 2 i galleriet? Kan ikke lige genkende det fra filmen.