I modsætning til sine efterfølgere er “Rambo: First Blood” en helt igennem plausibel og vedkommende thriller. Den formår både at underholde og sige noget betydningsfuldt om Amerikas behandling af dets veteraner og et af dets histories blodigste kapitler. Javist, der er masser af slagsmål, skuddueller og eksplosioner, men det går aldrig over gevind, og Sylvester Stallones præstation er fremragende. Ærgerligt, at filmen ikke formår at vedligeholde intensiteten hele vejen igennem. Fans vil sætte pris på HD-DVD’ens fornemme AV-præsentation, men der medfølger intet brugbart ekstramateriale. Det er især mærkeligt, eftersom en 6-disc boks blev udgivet for nylig med alle filmene og masser af ekstramateriale. God film, skuffende udgivelse.
#31 BN 17 år siden
Godt, min søn.
#32 BN 17 år siden
Nej, Doctor Doom, send lige cola og popcorn til mig - vi er ved at udgå for det her.
#33 filmz-Mumbles 17 år siden
Tak for det far
#34 The Insider 17 år siden
Goodnight, and Good Luck.
#35 BN 17 år siden
[url= slutning på First Blood[/url]
#36 filmz-DocDoom 17 år siden
#37 BN 17 år siden
Du synes, Crenna's Trautman-figur er en utroværdig og pompøs officer ... og jeg forsøgte (forgæves) at minde dig om at han er ingenting i sammenligning med virkelighedens militære ledere.
M.h.t. "samtlige" kan du jo bare læse mit indlæg ordentligt, før du svarer.
#38 The Insider 17 år siden
#39 BN 17 år siden
Ja, medmindre der begynder at sive noget grønt og ildelugtende ud fra min pc-skærm ...
#40 Patriarch 17 år siden