“Ratatouille” beviser, at der fortsat er håb for animationsgenren, der har mønstret et utal af kommercielle, glædesløse makværker de seneste år. Brad Birds Oscar-belønnede værk er ikke nær så engagerende som instruktørens skelsættende “The Incredibles”, men det er trods alt en ekstremt charmerende film om det at følge ens drømme. AV-præsentationen er umulig at sætte en finger på, og både kvantiteten og kvaliteten af ekstramaterialet er høj. Hvis man ejer en Blu-ray-afspiller, har man ingen undskyldning for ikke at købe udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Lethal Injection 15 år siden

20# Yes!
Jeg var urolig hvis nu at det kun var den engelske og amerikanske der havde det. Nu kan jeg ikke vente til juleaften hvor jeg får den! Hvis det ikke havde været med så var det da noget ret intetsigende extramateriale... Så det er mig der siger tak! ;-)
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#22 The Insider 15 år siden

#21, hehe, no problemo :-) Men er det ikke lidt ærgerligt, at du allerede ved, at du får den? :-) God jul, under alle omstændigheder!
War. War never changes.
Gravatar

#23 Lethal Injection 15 år siden

Måske lidt, ja, haha med det var fordi jeg var med min far i merlin hvor alt var til halvpris og det eneste der var tilbage var Ratatouille på Blue Ray (overraskende nok!) og han købte den så til 125 kr :) I ligemåde, god jul og godt nytår xD
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#24 Lethal Injection 15 år siden

Er cine explore ikke det samme som et kommentar spor?
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#25 The Insider 15 år siden

#24, ikke helt. Det er en kombination af kommentarer (i dette tilfælde fra Bird og en af hans producere, men desværre ingen af skuespillerne) og uddrag fra udgivelsens andet ekstramateriale. Man kan også vælge at se featuretterne selvstændigt. Enkelte billeder dukker også op på skærmen, når man ser i CineExplore-mode, som ikke findes andetsteds på disken.
War. War never changes.
Gravatar

#26 Truntemus 15 år siden

Jeg synes den er helt vildt sød. Godt animeret og rigtig fin historie. Nu er jeg så også over-disney-animations fan.

Skriv ny kommentar: