Steven Spielberg har været inde over filmen som producent, hvilket måske forklarer, hvorfor “Real Steel” formår at gøre Atom så elskelig. Som tilskuer er det imidlertid svært at overse, hvor umådeligt formularisk og klichefyldt filmen er, men ligesom under film som “Rocky” og “The Karate Kid” var det umuligt for undertegnede ikke at blive revet med, og i takt med at filmen nærmer sig sit endelige opgør, sidder man inderligt og håber på, at Atom triumferer. Ja, det er meget forudsigelige smæk, der serveres her, men som ren, følelsesfuld underholdning, er der bestemt power i stålnæven.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Gridlock 12 år siden

Hmmmm what to do what do enten kan jeg smide penge efter den fopr og se den i biffen eller også kan jeg bare vente til Feburar HVOR DEN UDKOMMER PÅ DVD I FUCKING AMERICA!!!

Jamen Amazon.com vil nok ikke lade dig købe den fordi du ikke bor i Amerika. I så tilfælde downloader jeg den istedet.

Seriøst, alle de distributører der stadigvæk synes: ja det er en glimrende ide stadigvæk og køre den model der gør at folk i Europa først for filmen 3 til 6 måneder EFTER den har haft premiere i Amerika.
Burde få sådan et spark i de ædlere dele og så fyres på stedet.

Vi har haft mulighed for og downloade film fra nettet (på ingen tid efterhånden) de sidste 10 år det kan ikke være for meget og forlange at diverse filmselskaber for taget sig sammen til og få digitaliseret lortet og så distribuere det over samtlige biografer i verdenen samtidig.
Gravatar

#22 Nicki52 12 år siden

Oh My God
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#23 Batsy 12 år siden

Gridlock (21) skrev:
Hmmmm what to do what do enten kan jeg smide penge efter den fopr og se den i biffen eller også kan jeg bare vente til Feburar HVOR DEN UDKOMMER PÅ DVD I FUCKING AMERICA!!!

Jamen Amazon.com vil nok ikke lade dig købe den fordi du ikke bor i Amerika. I så tilfælde downloader jeg den istedet.

Seriøst, alle de distributører der stadigvæk synes: ja det er en glimrende ide stadigvæk og køre den model der gør at folk i Europa først for filmen 3 til 6 måneder EFTER den har haft premiere i Amerika.
Burde få sådan et spark i de ædlere dele og så fyres på stedet.

Vi har haft mulighed for og downloade film fra nettet (på ingen tid efterhånden) de sidste 10 år det kan ikke være for meget og forlange at diverse filmselskaber for taget sig sammen til og få digitaliseret lortet og så distribuere det over samtlige biografer i verdenen samtidig.


Huhu, du vidst en troll eller rimlig dum, du kan da bestille den masser af andre steder, eller købe den i danmark når den udkommer. Well take you suit on, you gonna be filmzed!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#24 skittlez 12 år siden

@Gridlock - Den udkommer også på DVD og BLU i England i februar, Så hvis det er problematikken, så køb den over amazon.co.uk. Der bliver den også både billigere og mere kompatibel.

Til folk der nævner Robot Jox, tænkte jeg det samme da denne dukkede frem. Også en fed film, dog lidt mere B og sikkert mindre familievenlig, end jeg regner med at Real Steel er.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#25 Business Monkey 12 år siden

Lyder dejligt med at folk siger der er mere i denne film end hvad man umiddelbart skulle tro. For jeg havde bestemt Rock'em Sock'em i tankerne, da jeg så traileren til den i USA tilbage september, og har undret mig lige siden om man kunne slippe afsted med at lave sådan en film...
[url= Rock'em Sock'em...[/url]
Gravatar

#26 pow9199 12 år siden

Der er et barn og en robot der danser? Som altid når Hugh Pikmand er med, er det noget lort.
Glimrende cgi dog og Eva Lilly er lækker som altid, men en irriterende disney unge og Hugh i rollen som dårlig idiot-far er simpelthen for ringe....

0/6
Gravatar

#27 MMB 12 år siden

Når solen går ned, kommer troldene frem...
Gravatar

#28 pow9199 12 år siden

Jeg sidder faktisk lige nu, alene i min stue og udbryder: hvor er det idiotisk! Hvorfor fuck skal de danse? Den unge fortjener en tur i Rudy F's børnetime.... Halfway in jeg tror ikke jeg klarer den hele.....

Jeg vil hellere se en føtex reklame
Gravatar

#29 HonoDelLoce 12 år siden

Foeller (27) skrev:
Når solen går ned, kommer troldene frem...


Det er faktisk også ved at være længe siden jeg har brugt ignorer-funktionen ! Det var helt rart at prøve igen - og så to gange i samme tråd ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#30 Wangsgaard 12 år siden

HonoDelLoce (29) skrev:
Det er faktisk også ved at være længe siden jeg har brugt ignorer-funktionen ! Det var helt rart at prøve igen - og så to gange i samme tråd ! :D


Har aldrig prøvet det før, hvordan gør man ?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: