Respekt til projektet “The Revenant”, der ikke bare leger survivor, men ér det. Føles som. Når den efterladte natur-nedbrudte ånder ind og ud for at rejse sig og vende tilbage, så kan det mærkes. Kameraet dugger langsomt til. Han lever. Ånder, der bliver til tågen over det klippegolde landskab, der ser til og ser på den bedste film, som DiCaprio, Iñárritu og Lubezki har medvirket til. Jeg rejser mig igen og bliver stående for de bedste til film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 cain 8 år siden

Stetso-G (20) skrev:
5/7


0/7.pretentiøs lorte film, næsten værre end birdman
Gravatar

#22 jessup 8 år siden

Desværre ikke det mesterværk jeg håbede på men smukt landskab og ikke mindst smukt kamerarbejde. Hardy etablere sig mere og mere som en af vores tid helt store skuespillere De Caprio er god men hans evige larger than life roller er en kende trættende- synes stadig hans bedste rolle i nyere tid er Revolutionary Road.
This is just until June
Gravatar

#23 smolinsk 8 år siden

Nej langt fra et mesterværk, som Birdman heller ikke var, de to film er utroligt overvurderet, men de lever jo på hype og den slags er svær at stoppe når det gælder Oscars. Men Alejandro González Iñárritu er nu ret overvurderet, ikke dårlige film overhovedet, men der mangler nærvær i hans film synes jeg. Meget skuffet over the revenet, og slet ikke fortjent hvis den vinder de vigtige Oscars.
Gravatar

#24 Stetso-G 8 år siden

Den er I HVERT FALD ikke lige så god som SkullpoopL!!!!!11!!

Skriv ny kommentar: