Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.
#91 cyberzed 19 år siden
#92 filmz-thomasb84 19 år siden
Nu har jeg så ikke læst se og hør din klovn, men ok, tro på det. Har ikke noget imod bøsser, men synes det er ulækkert at vide at sådan en gammel nisse som Ian Mckellen ligger og sutter pik på så ung en fyr som Orlando Bloom.
#93 filmz-Kadann 19 år siden
#94 filmz-thomasb84 19 år siden
#95 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg tror at NayZe har ret i at du bare skal læse noget mere Se & Hør, der kan du sikkert også finde rygter om at Anders Fogh Rasmussen er pædofil eller har 2-3 tøser ved siden af.
#96 filmz-thomasb84 19 år siden
Desuden må det jo være jer der læser se og hør, har ikke købt det blad i over 2 år. I er forstoppede i hovedet
#97 danschier.dk 19 år siden
Thomasb84 gider du ikke snart at stoppe med det homofobi.
Hvad f... er det for noget med, at du ikke har noget mod homoseksualitet. Det eneste du kan skrive om i dette forum er din foragt for de skuespiller som er homoseksuelle. Tag dig dog sammen!
#98 filmz-Kadann 19 år siden
Du må da utvivlsomt være den største idiot på denne jord, det er da helt utroligt.
1. Det er RYGTER, det burde du selv kunne fatte, eftersom du selv skriver det.. eller er det for svært? Dette vil sige at det ikke er FAKTA, prøv at slå disse to ord op i en ordbog, din ignorant.
2. Selv en af din begrænsede mentale kapacitet, kan vel regne ud af der er STOR forskel på et BARN på 7 år, og et menneske på 27 år, som både legalt og mentalt er fuldstændig i stand til at tage beslutninger selv, eller er det også for svært?
Og jeg undskylder selvfølgelig til jer andre for dette lille udbrud.
#99 JannikAnd 19 år siden
Du er fuldt ud tilgivet...
#100 cyberzed 19 år siden