Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 McPeter 19 år siden

Indgriben? Admins? Anyone? Det er vel ikke det her (eller pyramidespil for den sags skyld) der er tanken bag jeres ellers udemærkede forum? IMHO er I nogle gange lidt for passive...

Edit: Fik lige set at I havde slettet link vedr. pyramidespil... Sorry about that! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#102 filmz-vassago 19 år siden

#101: Helt fint :) - det kan være svært at overvåge et helt forum, og hvor går grænsen? Når noget er ulovligt, eller på grænsen til det ulovlige, skal vi selvfølgelig gribe ind. Men når nogen er uenige, mundhugges, er barnlige, eller bare vil provokere vil jeg nødig blande mig i det (taler på mine egne vegne) - det er trods alt et offentligt forum, også for dem man helst ville være fri for.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#103 filmz-thomasb84 19 år siden

Indhold slettet af admin.
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing
Gravatar

#104 danschier.dk 19 år siden

Thomasb84, hvad er der galt med dig? Hvorfor kan du ikke bare diskutere film, uden at gå op i hvad skuespillerne laver i deres fritid?

Det har da ingen betydning for en skuespilspræstation, eller for en film, om Ian Mckellan er bøsse. Hvad han laver i sin fritid, er vel hans egen sag.
Gravatar

#105 McPeter 19 år siden

#102 - fair nok... kan jo godt forstå dig - det er bare så pokkers frustrerende! :-/ Dog er der måske noget sprog der kunne/burde sorteres fra? Men selvfølgelig kan man jo altid svine andre til - hvis man da har fantasi til at omgå sådanne rammer... Men måske kunne det virke? 'Problem-børnene' plejer jo ikke at virke som den hurtigste knallert på molen... :-)

Ps. Mht. at skulle overskue forummet - ville det være en idé at have en 'stikker-mail' hvor man kan sende anmeldelser til hvis der er indlæg som man finder for grænseoverskridende på den ene eller anden måde? Eller skal vi bare skrive til jer via den alm.mail? Eller noget helt tredje?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#106 lagoni 19 år siden

Så er Will & Grace færdig, så kan jeg kommentere :)

Jeg er ellers meget imod at være sådan her på filmz, da det ellers er et fint og rimelig civiliseret forum, men du er sgu den største ignorant jeg længe er stødt på. Håber lidt det hele er en syg joke. Argh, frustration!

Så vidt jeg ved, er den historie med McKellen og Bloom blæst fuldstændig ud af proportioner, McKellan havde vist sagt Bloom så godt ud og det havde Bloom taget lidt for nært og blev sur. End of story. Og hvis det havde været sandt, så må de da vel helt selv om det, de er voksne og hvis de kan li hinanden, så fint for dem. Det kan godt være du synes det er ulækkert, men det har da intet at gøre med filmen eller deres evner som skuespillere. At du ingen andre argumenter har end at det er for klamt, er bare direkte latterligt. Desuden er homoseksualitet jo ikke et valg, det vil være lige om at sige at man ikke kan li sorte bare pga deres hudfarve (om du gør det, ved jeg så ikke). Hvis dit navn indikerer din alder, så ville jeg tro du var mere moden til at selv at se det.

Og så kan du kalde mig bøsserøv alt det du vil, jeg tager det ikke så personligt.

Sgufandeme...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#107 lagoni 19 år siden

Og hvis det ikke var åbenlyst, så var #106 til thomasb84...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#108 JannikAnd 19 år siden

Det var åbenlyst...
Gravatar

#109 Outbound Sith 19 år siden

#106 Wespect til lagoni!

Det er ligesom alle dem, der pludselig syntes, at George Michaels musik var bøsset, efter han sprang ud! Hvis ikke det er topmålet af hykleri, så ved jeg snart ikke...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#110 Patriarch 19 år siden

Thomas... nu igen...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: