Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.
#101 McPeter 19 år siden
Edit: Fik lige set at I havde slettet link vedr. pyramidespil... Sorry about that! :-)
#102 filmz-vassago 19 år siden
#103 filmz-thomasb84 19 år siden
#104 danschier.dk 19 år siden
Det har da ingen betydning for en skuespilspræstation, eller for en film, om Ian Mckellan er bøsse. Hvad han laver i sin fritid, er vel hans egen sag.
#105 McPeter 19 år siden
Ps. Mht. at skulle overskue forummet - ville det være en idé at have en 'stikker-mail' hvor man kan sende anmeldelser til hvis der er indlæg som man finder for grænseoverskridende på den ene eller anden måde? Eller skal vi bare skrive til jer via den alm.mail? Eller noget helt tredje?
#106 lagoni 19 år siden
Jeg er ellers meget imod at være sådan her på filmz, da det ellers er et fint og rimelig civiliseret forum, men du er sgu den største ignorant jeg længe er stødt på. Håber lidt det hele er en syg joke. Argh, frustration!
Så vidt jeg ved, er den historie med McKellen og Bloom blæst fuldstændig ud af proportioner, McKellan havde vist sagt Bloom så godt ud og det havde Bloom taget lidt for nært og blev sur. End of story. Og hvis det havde været sandt, så må de da vel helt selv om det, de er voksne og hvis de kan li hinanden, så fint for dem. Det kan godt være du synes det er ulækkert, men det har da intet at gøre med filmen eller deres evner som skuespillere. At du ingen andre argumenter har end at det er for klamt, er bare direkte latterligt. Desuden er homoseksualitet jo ikke et valg, det vil være lige om at sige at man ikke kan li sorte bare pga deres hudfarve (om du gør det, ved jeg så ikke). Hvis dit navn indikerer din alder, så ville jeg tro du var mere moden til at selv at se det.
Og så kan du kalde mig bøsserøv alt det du vil, jeg tager det ikke så personligt.
Sgufandeme...
#107 lagoni 19 år siden
#108 JannikAnd 19 år siden
#109 Outbound Sith 19 år siden
Det er ligesom alle dem, der pludselig syntes, at George Michaels musik var bøsset, efter han sprang ud! Hvis ikke det er topmålet af hykleri, så ved jeg snart ikke...
Fox Mulder
#110 Patriarch 19 år siden