Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Slettet Bruger [1397930431] 19 år siden

Nej, den er ikke kun for nørderne, for nørderne hader det personlighedsskift Gimli tilsyneladende SKAL tage.

En perfekt film bortset fra Gimli, der ødelægges fuldstædig.
Gravatar

#82 filmz-mike-ace 19 år siden

Utroligt at en sådan storslået film kan blive endnu Større ved hjælp af Extended Edition, dette er klart, sammen med de andre film, den bedste Trilogi vi mennesker har set til dato
Take the Ride, Die with pride
Gravatar

#83 filmz-jolly 19 år siden

Denne film er et storslået mesterværk. Første gang jeg så filmen (Kongen vender tilbage) var i biografen. Da jeg havde set den tre gange, kunne jeg næsten ikke vente til den kom på dvd. Da den almindelige dvd udkom, så jeg den omkring 6-7 gange. Da vi kom til december, var jeg nok en af de første der købe extended udgaven og har set filmen omkring 8 gange. Jeg er helt afgjort forelsket i Ringenes Herre triologien, og vil afgjort se alle filmene igen og igen og igen.

Brian - Filmen får 100 millioner ud af 6 mulige
Gravatar

#84 Slettet Bruger [1397930431] 19 år siden

Kan godt li' du skriver at du var én af de første der købte den udvidede. Nu har halvdelen af folket på filmz.dk nok købt den på udgivelsesdagen, så helt alene er du vel ikke...
Gravatar

#85 Jay El 19 år siden

Og nogen har forudbestilt den måneder i forvejen.
De er vel egentlig de første - selvom pengene ikke er trukket før varen er afsendt.
Gravatar

#86 filmz-vassago 19 år siden

Der var sikkert også en hel del der fik den før releasedatoen :) but we get the point :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#87 filmz-thomasb84 19 år siden

Er I fuldstændig ligeglade med at Ian Mckellan er homoseksuel og at han og Orlando Bloom skulle have været involveret i et sexuelt forhold. Jeg ved godt det måske bare er rygter men jeg har førhen læst tonsvis af artikler om det. Påvirker det ikke jeres syn på skuespillerne???
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing
Gravatar

#88 lagoni 19 år siden

Hvorfor skulle det dog det? Homoseksuelle kan da sagtens være gode skuespillere, kan ikke se problemet der.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#89 cyberzed 19 år siden

Jeg kan heller ikke se noget problem her...nu har jeg så heller aldrig hørt rygtet, nok fordi jeg ikke bekymrer mig om skuespilleres privat liv da jeg synes folk skal have fred.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#90 dyg 19 år siden

#87 - Læs du bare noget mere Se og Hør.

Skuespilleres privatliv er ikke noget jeg bekymrer mig om. Og nej, om en skuespiller (mandlig eller kvindelig) er homoseksuel har intet at gøre med hvorvidt vedkommende kan spille skuespil.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: