Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#111 filmz-thomasb84 19 år siden

lol, i er for dumme. FOR DUMME. HOHOHOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

LALALALALALALALALALALALALALALALAAAAAAAAAAAA
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing
Gravatar

#112 filmz-thomasb84 19 år siden

excuse me, er dette her et bøsse/pædofil kollegie???
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing
Gravatar

#113 Patriarch 19 år siden

Nej - Hvis det var det, så ville vi alle sammen synes at du var top lækker - og det er der mig ingen der synes.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#114 filmz-thomasb84 19 år siden

Øvvv nu skider jeg i bukserne.
Gravatar

#115 dyg 19 år siden

#114 - jeg beder om seriøsitet, thank you.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#116 filt 19 år siden

Kan en admin ikke gøre noget?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#117 filmz-herskegut 19 år siden

Hvordan kan det være at 95% af dine indlæg skal omhandle genere andre brugere i forummet, næsten alle andre kommer med saglige indlæg, mens du for det meste - gør som i den her tråd..
Finder noget du ikke synes er godt, hvorefter alle skal være af samme mening, ellers er de godt nok bøsser og pædofile.

Du tror ikke du måske skulle prøve at blive voksen, og forsøge at acceptere verden som den er. Ikke prøve at forme den efter hvordan du vil have den skal være.
Hvis du nu var verdens hersker, så havde du i det mindste noget at have det i, men nu er du ikke andet end en lille dreng, der ikke ved en brik om noget som helst, så en anden gang du synes du har lyst til at ævle/brokke dig. så smut ind til din mor og gør det.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#118 filmz-thomasb84 19 år siden

117.

Jeg kan ikke acceptere folk som skider og sviner mig til pga. af mine holdninger og meninger. Mere simpelt kan det ikke udtrykkes.
Gravatar

#119 lagoni 19 år siden

Du har selvfølelig ret til dine meninger ligegyldig hvor upopulære disse end er, det er et frit forum, men måske skulle du overveje din måde at formulere dem på. At spørge "excuse me, er dette her et bøsse/pædofil kollegie???" er ikke ligefrem noget der giver folk lyst til at føre en fornuftig diskussion med dig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#120 JannikAnd 19 år siden

Man ligger, som man reder...

Skriv ny kommentar: