Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#121 filmz-herskegut 19 år siden

som #119 og #120 allerede har udtrykt, så handler det om hvordan man formulere sig. Der er ingen der gider at tage noget alvorligt, hvis det formuleres som der blev sagt i #112
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#122 evermind 19 år siden

Det var vist Flemming Oppfeldt-diskusen, du kom fra...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#123 filmz-saxo 19 år siden

En meget gennemført film, med rigtig mange detaljer og små finesser.
Kan kun anbefales...

Gravatar

#124 filmz-mr. larsen 19 år siden

VERDENS BEDSTE FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar

#125 Patriarch 19 år siden

nÅ ;D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#126 filmz-flipse 19 år siden

Tror man skal huske på at Extended Edition er til 'fanatiske' fans, som vil/skal vide alt omrking selve filmings processen, de digitale fantasiske scener, og cast'ens personlige oplevelser.
DVD'en er fuldstændig fanstastisk, og den lever ligeså meget op til mine forventninger som de forrige.
Gravatar

#127 filmz-cluas 19 år siden

Nu har denne her film ligget på forsiden, som '7 seneste DVD anmeldelser' - I TO OG EN HALV MÅNED !!!! - Hey helt ærligt så fortjener den det ikke, og burde være fjernet for længst.... :(
/Cluas
Gravatar

#128 maniac 19 år siden

#127 Grunden til den har ligger som '7 seneste DVD anmeldelser' er at den netop er blandt de 7 seneste DVD anmeldelser.
Gravatar

#129 Kalle Ferm 19 år siden

Udspekuleret...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#130 filmz-cluas 19 år siden

Gu er den da røv.... I har anmeldt langt over 7 DVD'er .... Hva sker der for jer ?

Kan i ikke lige styre jeres trip !?
/Cluas

Skriv ny kommentar: