Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.
#131 Scherlund 19 år siden
#132 dyg 19 år siden
Hvis du kigger på anmeldelserne, så er der ud af de seneste 15 anmeldelser kun én dvd-anmeldelse. Crew'et vælger ikke at den og den dvd-anmeldelse skal være på forsiden, det er, som andre har sagt, baseret på hvilke anmeldelser, der er nyest.
#133 filmz-cluas 19 år siden
Det er det jeg mener !!!!
#134 filmz-Kadann 19 år siden
Du bør skære lidt ned på udråbstegn og spørgsmålstegn, tænk på de små børn i afrika, som ikke har råd til så mange.
#135 JannikAnd 19 år siden
Små børn i Afrika!!!!!!!!!!!!!!???????????????? :)
#136 filmz-cluas 19 år siden
#137 Kalle Ferm 19 år siden
#138 filmz-Kadann 19 år siden
Hvis du nu kigger rigtig godt ved mit navn så står der "Bruger : Kadann", ikke f.eks. "Staff : Kadann" eller "Admin : Kadann", hvilket logisk nok vil sige at jeg ikke kan svare dit spørgsmål, og selvom jeg kunne, så var det jo ikke sikkert at jeg havde lyst, eftersom der jo ikke rigtigt er nogen her på sitet der står til ansvar for dig, så derfor har jeg ikke en pligt til at forklare dig noget som helst.
Men, du kan jo eventuelt prøve at henvende dig til de mennesker der står bag sitet i en venlig tone, så er det jo ikke umuligt at du får et svar.
Og nej, tro er noget jeg overlader til folk der går i kirke hver søndag. ;)
#139 evermind 19 år siden
#140 lagoni 19 år siden