Fantastisk. Dette er en af de udgivelser, hvor det hele går op i en højere enhed. Filmen i sig selv er et mesterværk, billede og lyd er fantastisk og ekstramaterialet er i topklasse, både hvad angår kvantitet og kvalitet. Topkarakter over hele linien.

Læs hele anmeldelsen her

#151 19 år siden

Det er helt sikkert, det er flotte produktioner. Men er man tilstrækkelig nørdet med et univers (ex. SW / LOTR), så piner det en, hvis der er blot en enkelt scene, som man synes er pinlig, dårlig eller for den sags skyld blot mindre god. Og der ER altså en god håndfuld i de tre LOTR-film (jeg vil slet ikke komme ind på SW i denne omgang, det er jo uhyggeligt) - og det er vel bl.a. sådan noget, dette forum kan bruges til...
Gravatar

#152 Yossarian 19 år siden

en smuk film som er blevet endnu smukkere...
fatter ikk de har taget så meget fra...
den er meget bedre som S.E end som normal...

6/6
Gravatar

#153 filmz-gustav12 17 år siden

Man skal se den det er den bedst film i verden og man får at se hvad en film skal være DEN ER BAR DEN BEDST FILM I VERDEN
Gravatar

#154 dolphinfriendly 17 år siden

Hvad siger du den er? :)

Gravatar

#155 Slettet Bruger [1397930431] 17 år siden

#153: Uhyre aktuelt af fortælle det til folk herinde, den dag i dag!
Gravatar

#156 BN 16 år siden

når jeg ser [url= her[/url] bliver jeg endnu mere glad for Peter Jackson's filmatisering! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#157 filmz-DocDoom 16 år siden

Fortsat fra http://www.filmz.dk/forum/item/29662/#39

Dén vinkel vil jeg give dig ret i. Jeg har selv tænkt det samme. Jeg har også tænkt over, hvad PJ kunne have gjort anderledes, da spøgelserne jo også er uovervindelige i bogen.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#158 filt 16 år siden

#157, men i bogen deltog de aldrig i slaget på Pellenor, de kaprede blot skibene til Aragorn og hans Numénor.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#159 filmz-DocDoom 16 år siden

Ok - jeg kan ikke lige huske det.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#160 BN 16 år siden

til bruce og Doctor Doom:

Théoden og hans Rohan-krigeres storslåede angreb på Pellenor-sltten VAR nødvendig og gjorde en markant forskel. Men de var stadig i undertal, eftersom krigerne på elefanterne/olifanterne kom orkerne til undsætning, og eftersom de drage-ridende Ringånder også udgjorde en nærmest uovervindelig fjende. ... Husk på følgende samtale tidligere i filmen:

Gamling: 'Der er kommet alt for få. Vi kan ikke besejre Mordors hære.'

Théoden: 'Nej, det kan vi ikke. Men vi vil ikke desto mindre møde dem i kamp.'

De udødes hære nåede først frem, da slaget var langt fremskredent, fordi Aragorn (ledsaget af Gimli og Legolas) først skulle opsøge og overtale dem og derpå kapre skibene.

Théoden kendte ikke noget til formålet med Aragorns afgang fra Rohan-lejren (han udtrykte blot tillid til at Aragorn vidste hvad han gjorde), og derfor ventede han naturligvis ikke på at de tusinder af udøde skulle ankomme og udradere ork-hæren og derved afgøre slaget.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: