Det er svært at finde på noget som helst pænt at sige om “Saw 3D”. Filmen er end ikke det mindste skræmmende, den er fyldt af ringe skuespil og et dræbende kedeligt plot, og selv 3D-effekten er virkelig overflødig. Det kræver ellers ikke megen tankevirksomhed at finde på en opfindsom måde at bruge 3D på i en film som denne, men selv en sådan kreativitet lader til at være helt uden for filmskabernes rækkevide. Hvad filmen består af er blot en lang række bvadr-øjeblikke, og hvis det blot er, hvad du er ude efter, så vil den sikkert leve op til forventningerne. Alle andre vil snarere tænke ”Gudskelov, at det er overstået” – en tanke, som med dette kapitel forhåbentlig kommer til at dække hele denne sølle filmserie.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Nicki52 14 år siden

Skal se den i biffen selvom den er dårligt anmeldt, men jeg synes hele serien tilsammen skal have et fem indtil videre. Ser frem til den i morgen aften i 3D.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 MOVIE1000 14 år siden

#11 3Den i den skal du sgu ikke glæde dig til :( kun introen var fed mens man søger i resten af filmen efter noget 3D der kommer da et organ af og til flyvende, men det er så også det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 cronick 14 år siden

Hvad filmen består af er blot en lang række bvadr-øjeblikke, og hvis det blot er, hvad du er ude efter, så vil den sikkert leve op til forventningerne. Alle andre vil snarere tænke "Gudskelov, at det er overstået" – en tanke, som med dette kapitel forhåbentlig kommer til at dække hele denne sølle filmserie.

Hvem har skidt i Sørens morgenmad? Det er da noget af en udtalelse, at klassificere en hel filmserie som sølle - anmelderes ytringsfrihed eller ej.

Jeg fatter ikke, at Filmz lader anmeldelser som denne slippe igennem nåleøjet. Man skal da være ekstremt naiv, hvis man ikke er klar over, at Hr. Søren her blot ikke er den rette mand, at sende ind til en film som denne.
Gravatar

#14 Kruse 14 år siden

cronick (13) skrev:
Hvem har skidt i Sørens morgenmad? Det er da noget af en udtalelse, at klassificere en hel filmserie som sølle - anmelderes ytringsfrihed eller ej.

Hvis han mener den er sølle, så er han da tilladt at sige dette. Ligesom at det er tilladt for dig at kalde det en fantastisk filmserie, hvis du mener dette. En amneldelse er en subjektiv mening, og skal ikke lefle for andres holdninger, uanset hvad der er det mest populære.

cronick (13) skrev:
Jeg fatter ikke, at Filmz lader anmeldelser som denne slippe igennem nåleøjet. Man skal da være ekstremt naiv, hvis man ikke er klar over, at Hr. Søren her blot ikke er den rette mand, at sende ind til en film som denne.

Ja, for det havde jeg været meget bedre at lade en kæmpe Saw-fan anmelde filmen. Så havde filmen fået 6/6 uanset filmens reelle kvaliteter.

Og Sørens mening angående den nyeste Saw film, er i øvrigt i fuld overenstemmelse med de øvrige anmeldernes konsenus.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15 Michael Andersen 14 år siden

#13 Hvad var det for en sølle tilsvining? Anmeldelsen hagler en "Saw"-film ned, og den slags plejer altså at få de største tilsvininger fra utilfredse fans. Kom nu lige ind i kampen.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16 BN 14 år siden

cronick (13) skrev:
Jeg fatter ikke, at Filmz lader anmeldelser som denne slippe igennem nåleøjet.

Skal folks meninger da underlægges censur?

cronick (13) skrev:
Man skal da være ekstremt naiv, hvis man ikke er klar over, at Hr. Søren her blot ikke er den rette mand, at sende ind til en film som denne.

Så det, du faktisk siger, er at Filmz i forbindelse med alle nye film altid skal sikre sig, at anmelderen kan lide en given film, før de sender ham ind og se den?

Personligt kunne jeg ikke forestille mig noget værre scenarium end en filmside, der altid kun bragte positive anmeldelser af film. Man ville komme til at mangle enhver form perspektiv, refleksion og nuance.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 Nicki52 14 år siden

Jeg glæder mig ikke så meget i 3D. Jeg ville bare se den i bio 1.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#18 elwood 14 år siden

Den første havde nogle ok ide'er herefter gik det ned af bakken.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 IK 14 år siden

Jeg har det lidt på samme måde som dig. Benway er en af de dygtigste anmeldere her på sitet, men hvorfor sender filmz en anmelder der i forvejen hader saw-franchisen? Det vil svare til at jeg skulle anmelde en Lars Von Trier film, som jeg med garanti ville give bundkarakter til. :) Hvorfor ikke sende en anmelder der i det mindste synes lidt om en af filmene? Jeg tror det store problem er at ingen af anmelderne her på filmz er vilde med filmene, og derfor må i ansætte nye. ;-)

Gravatar

#20 Ericmase 14 år siden

"Saw" (2004) - 4/6
"Saw II" (2005) - 2/6
"Saw III" (2006) - 2/6
"Saw IV" (2007) - 2/6
"Saw V" (2008) - 2/6
"Saw VI" (2009) - 3/6
"Saw 3D" (2010) - 2/6 (latterlig dårlig, men kunne godt lide effekterne)

;)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: