Jigsaw er denne gang mere tilbagetrukket end sidst. I stedet er hans elev, Amanda, i front, hvilket hurtigt bliver endnu et af filmens problemer, for en mere stupid og ynkelig skurk har man dog sjældent set. Efterhånden som den beskedne handling skrider frem, præsenteres vi for en gang fælt overspil suppleret med rædsom dialog. Alt sammen leveret med malplaceret pompøs lynklipning.

I sine sidste stunder præsterer filmen en afslutning, der om muligt er endnu mere absurd end forgængerens. Undervejs i historien advarer Jigsaw om, at der er ufattelige lidelser på vej. Efter at have overværet filmen kan jeg kun give ham ret.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 MOVIE1000 14 år siden

#40 det hele giver først mening i Saw VI så jeg tror du ligger 1 stjerne måske 2 oveni når du har set Saw VI
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42 Lord Beef Jerky 14 år siden

#41 Er det ikke lidt det samme som at sige "Det kan godt være, at du synes hundelort smager dårligt, men kommer du flødeskum på, ville det sikkert smage en lille smule bedre"?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#43 MOVIE1000 14 år siden

#42 nej for en hundelort giver ingen mening, jeg har nogle patroner du gerne måp låne hvis du stadig har lyst til at skyde dig selv i foden ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44 evermind 14 år siden

MOVIE1000 (43) skrev:
jeg har nogle patroner du gerne måp låne hvis du stadig har lyst til at skyde dig selv i foden ;)


Udtalt af Filmz' Saw-fan nr. 1 ... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#45 MOVIE1000 14 år siden

#44 er jeg nr 1? :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#46 Lord Beef Jerky 14 år siden

#43 Jeg har en rusten sav, hvis du skulle få lyst til at save dig selv i ryggen... meget apropos Saw.... heh.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#47 ChrisNoe 14 år siden

Film (som ikke er serier) bliver da nødt til at give mening! Helt ærligt...
Gravatar

#48 MOVIE1000 14 år siden

#46 det er fysisk umuligt at save sig selv i ryggen, med en rusten sav ;)

#47 så har du ikke set ret mange film :D HÆH
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#49 ChrisNoe 14 år siden

Jo, jeg ser skam mange film... Har set en del over 100 gyserfilm og mindst 80 af dem er bedre end Saw 3 og 4... ;)
Gravatar

#50 Lord Beef Jerky 14 år siden

#48 Svagt comeback... hvad med "det er da i orden, hvis jeg får lov til at fodre dig med en granat efter jeg har pisset dine lunger fulde, og brugt dem som vandballoner"?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: