“Saw III” er en udgivelse, hvor selve filmens kvaliteter eller snarere mangel på samme bestemt kan anfægtes. Forherligelsen af den grumme og perverterede brug af vold virker ikke kun frastødende men også meningsløs. Og derfor er “Saw III” som film også regulært tidsspilde. Alligevel har denne udgivelse plusser. Således er både billede- og lydside samt ekstramaterialet værd at fremhæve for sine kvaliteter. Hvis bare filmen dog var det samme.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-JuulDK 17 år siden

Jeg vil så komme med min ærlige personlige mening og sige at jeg syns Saw-serien er fed. Jeg kan sagtens gå med til at filmene bestemt ikke er mesterværker, men da jeg så 1'eren syns jeg at det var genialt at twiste det hele i det sidste minut. Men man ser 2'eren og nu også 3'eren med en helt anden indstilling. Nu ved man at den twist kommer, og så sidder man i stedet for og prøver at løse twisten inden den kommer. Jeg syns ikke at filmene har været spild af tid at vente på, og fortryder ikke at jeg har set dem. Og jeg kan ikke vente til 4'eren.
Gravatar

#22 filmz-propagandapanda 17 år siden

Synes helt klart det er en fed serie. Uden at lyde som en psykopat, så er filmene da ret fantasifulde og "underholdende" mht. Jigsaws mange små "games".
Gravatar

#23 filmz-mcclane 16 år siden

treere er lige god som ettere og toe´er andet vil jeg ik kommentere ...
Gravatar

#24 Bony 16 år siden

#23 - Jeg fatter så absolut minus af dine indlæg!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: