”Hvad er din yndlingsgyser?” spørger Ghostface Killer i “Scream 4”, når de sagesløse ofre tager telefonen. ”Alle andre end den her film,” har man lyst til at svare efter at have slæbt sig igennem knap to timers selvrefererende onani. Og lad så venligst være med at ringe igen!

Se også: Filmz TV: “Scream 4”-interview med gyserlegenden Wes Craven.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 darkwizat 13 år siden

Den her andmeldelse er jo helt til grin vi var 3 inde og se den i fredags og vi var alle enige om at det var et rigtig godt bud på hvordan livet ser ud i Woodsboro 10 år efter og igen kunne man ikke gætte hvem der gemte sig bag Ghostface masken helt ærligt det her kunne ik være meget bedre 5/6 herfra til slut note vil jeg da lige sige at den ligger på 7.6/10 hos IMDB
Gravatar

#42 Thomsen 13 år siden

Tror nu ikke vi skal være alt for kede af det i forhold til anmeldelsen. Nu skal man jo også tænke på det for tiden ikke er in at give gyser film gode anmeldelser, de er lidt dårlig stil for tiden. At den sikkert er vildt underholdende, som jeg er meget sikker på den er, score den desværre ikke på her inde.

;-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#43 gladiator 13 år siden

#38 Nicki52

Hehe, tusind tak! :)
Synes simpelthen bare denne her anmeldelse var for kritisk, da jeg faktisk endelig følte mig underholdt af en gyser igen, PLUS, at man totalt så bort fra alle de små hints der var til samfundet mm. "bliv kendt for enhver pris".

Men ved ikke lige hvordan man bliver anmelder på siden? Ellers ville det da være interessant!!! :P
Gravatar

#44 Nicki52 13 år siden

#43
Tror du skal spørge Chandler. Jeg tror stadig de søger en anmelder
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#45 Bardoboy 13 år siden

Har været inde og se den her til aften, og må sige jeg var solgt! Forstår slet ikke alt den kritik fra filmz.. Jo jo, filmen havde måske lidt for meget selvironi, men derudover var den altså på mange måder genial.. Meget kreative og meget voldsomme mord, spændingen var høj og havde da slet ikke gættet morderen.

Er der noget nyt om grønt lys til en efterfølger?

4/6
Gravatar

#46 Nicki52 13 år siden

Bardoboy (45) skrev:
Er der noget nyt om grønt lys til en efterfølger?

Der kommer ikke mere. Det her var sidste kapitel. Derfor de masse gyserfilm referencer.

Og hvis der kom flere, betød at Wes Craven har solgt serien, ligesom med Nightmare on Elm Street. Det håber jeg ikke at han gør. Så bliver filmene ligeså åndsvage som Stab 4-7.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#47 MOVIE1000 13 år siden

#46 har du en kilde?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#48 Djibyman 13 år siden

#46, det kunne jeg også godt tænke mig at vide, jeg hørte på et tidspunkt at dette var begyndelsen på en ny trilogi, kan bare ikke huske hvor og hvem der sagde det.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#49 Nicki52 13 år siden

#47-#48

Jeg googlede det lige og I har ret. Der er planlagt en Scream 5 og 6. Ifølge siden har Neve Campbell og David Arquette sagt ja. Men tror ikke Courteney Cox har lyst til at arbejde sammen med sin eks. http://www.movieweb.com/news/wes-craven-talks-scre...
Men intet er sikkert.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#50 Lars.dk 12 år siden

1 stjerne og det er lige som de tre første film.....hvorfor laver man det lort?
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/

Skriv ny kommentar: