”Hvad er din yndlingsgyser?” spørger Ghostface Killer i “Scream 4”, når de sagesløse ofre tager telefonen. ”Alle andre end den her film,” har man lyst til at svare efter at have slæbt sig igennem knap to timers selvrefererende onani. Og lad så venligst være med at ringe igen!
Se også: Filmz TV: “Scream 4”-interview med gyserlegenden Wes Craven.
Skriv ny kommentar:
#41 darkwizat 13 år siden
#42 Thomsen 13 år siden
;-)
#43 gladiator 13 år siden
Hehe, tusind tak! :)
Synes simpelthen bare denne her anmeldelse var for kritisk, da jeg faktisk endelig følte mig underholdt af en gyser igen, PLUS, at man totalt så bort fra alle de små hints der var til samfundet mm. "bliv kendt for enhver pris".
Men ved ikke lige hvordan man bliver anmelder på siden? Ellers ville det da være interessant!!! :P
#44 Nicki52 13 år siden
Tror du skal spørge Chandler. Jeg tror stadig de søger en anmelder
#45 Bardoboy 13 år siden
Er der noget nyt om grønt lys til en efterfølger?
4/6
#46 Nicki52 13 år siden
Der kommer ikke mere. Det her var sidste kapitel. Derfor de masse gyserfilm referencer.
Og hvis der kom flere, betød at Wes Craven har solgt serien, ligesom med Nightmare on Elm Street. Det håber jeg ikke at han gør. Så bliver filmene ligeså åndsvage som Stab 4-7.
#47 MOVIE1000 13 år siden
#48 Djibyman 13 år siden
#49 Nicki52 13 år siden
Jeg googlede det lige og I har ret. Der er planlagt en Scream 5 og 6. Ifølge siden har Neve Campbell og David Arquette sagt ja. Men tror ikke Courteney Cox har lyst til at arbejde sammen med sin eks. http://www.movieweb.com/news/wes-craven-talks-scre...
Men intet er sikkert.
#50 Lars.dk 12 år siden