”Hvad er din yndlingsgyser?” spørger Ghostface Killer i “Scream 4”, når de sagesløse ofre tager telefonen. ”Alle andre end den her film,” har man lyst til at svare efter at have slæbt sig igennem knap to timers selvrefererende onani. Og lad så venligst være med at ringe igen!
Se også: Filmz TV: “Scream 4”-interview med gyserlegenden Wes Craven.
Skriv ny kommentar:
#11 elwood 13 år siden
Ku egentlig være fedt og lave et filmz interview EFTER man har set vedkomnes nye film, så man ligefrem kan gå personen lidt på struben.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 Dragon_Claw 13 år siden
;-)
#13 Lord Beef Jerky 13 år siden
#14 Bobby Singer 13 år siden
Nej det specielle forsvinder når man mere eller mindre har lavet den samme film fire gange i træk. Det var sjovt de to første gange, men nu er joken altså ved at være gammel og Scream 4 er selv blevet en af den slags kedelig, forudsigelige og klichéfyldte gysere som de ville tage pis på i Scream 1 eller 2.
Men fair nok, nogle skal der jo ikke så meget til at underholde. Bare pas lidt på med lighter gassen Nicki52 og KOROR. ;)
#15 Chili bom bom 13 år siden
Så kan det godt være man har set det før, men jeg synes det var gennemført og det fungerede med de twist der var. Og synes der er gået tilpas lang tid siden jeg sidst så Scream filmene til at jeg sagtens kunne klare en dosis mere...Og jeg kunne ikke regne morderen ud!
Jeg gider normalt ikke særlig mange gyser film (jeg er mere til Robert Rodriguez groteske stil fx) men - jeg skal helt klart se denne i biffen igen!!
#16 rammy 13 år siden
#17 Chili bom bom 13 år siden
Der er vi jo heldigvis så forskellige. Der er sikkert også ting du finder underholdene, vi andre ikke synes er sjovt ;)
Berlingske giver den 4 stjerner btw...
#18 Bobby Singer 13 år siden
#19 elwood 13 år siden
Bogart i sin tid, der fik man ridset personerne op, og så beskrivelsen af handlingen, som blev vist i klippet man så skulle se bagefter, det var meget 90'er agtigt, i dag er det mere, hvordan en film påvirker, eller ikke påvirker en.
På en måde er det godt ikke og få spoilet noget, men på den anden side får jeg ved nogle anmeldelser lidt en tomhedsfølelse, som i hvad er det nu filmen handler om ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 Cas2102 13 år siden