”Hvad er din yndlingsgyser?” spørger Ghostface Killer i “Scream 4”, når de sagesløse ofre tager telefonen. ”Alle andre end den her film,” har man lyst til at svare efter at have slæbt sig igennem knap to timers selvrefererende onani. Og lad så venligst være med at ringe igen!
Se også: Filmz TV: “Scream 4”-interview med gyserlegenden Wes Craven.
Skriv ny kommentar:
#1 origin 13 år siden
Så den er røget på facebook over yndlings citater :D
#2 Bobby Singer 13 år siden
#3 Nicki52 13 år siden
#4 Graversen 13 år siden
Med andre ord syntes du det er en god film, selv om den i mange tilfælde er ordret en tro kopi af de første 3 film?
#5 Nicki52 13 år siden
Den refererer til fire scener fra etteren. Men i filmen, hedder Scream Stab. Jeg elsker fede referencer.
#6 frederikmorup 13 år siden
+ 1
#7 NightHawk 13 år siden
Nu har jeg set de andre tre "Scream" film, så skal nok ind og se 4'eren alligevel, men forventningerne er da efterhånden banket helt i bund.
#8 wimmie 13 år siden
Men jeg er jo nødt til at se hvordan det hele ender.
Ville dog bare ønske at Wes Craven snart ville gå tilbage til at lave fede gyserfilm á la "The Hills have Eyes" og de andre af hans gode gamle.
#9 KOROR 13 år siden
on a side note, hvad sker der når en gallapremiere består "stjernegæster" der har deltaget i Paradise Hotel og For lækker til love?
I den grad et skuffende arrangement, men jeg burde have regnet den ud når det foregik i Palads :-(
#10 RuneKjærJensen 13 år siden
Hvad sker der for at du kan genkende dem?