Siden “Se7en” udkom i 1995 er der blevet produceret et hav af efterligninger, men ingen af dem har nået forbilledet til sokkeholderne. David Finchers skelsættende seriemorderthriller er fortsat den gudbenådede filmmagers hovedværk. På Blu-ray ser “Se7en” bedre ud end nogensinde før, og skivens lydspor er også mageløst. Ud over filmen indeholder skiven et væld af fremragende dokumentarer og kommentarspor. Her er ganske vist ikke noget nyproduceret ekstramateriale, men dette er alligevel en fuldkommen uundværlig udgivelse.

Se også: Filmz TV: David Finchers film og karriere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bobby Singer 13 år siden

Den ryger her med på ønskesedlen! :D
Idjit
Gravatar

#2 evermind 13 år siden

6-6-6-6 - the number of the six beasts! :O

Jeg har købt den frække digibook-udgave på Axel og kan også kun medgive, at det er en smuk BD af en superb film! (Jeg går ud fra, at indhold og teknik er identisk de to udgaver imellem ...?)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3 filmz-Myrepip 13 år siden

Helt enig. Teknisk er det en forrygende god udgave!

"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#4 Gasivodo 13 år siden

Må erklærer mig fuldstændig enig! Her er et værk, der holder!

Og hvor har DE dog prøvet allesammen - til ingen nytte:-)

Meeeen, klarer mig med min Reg.1 DVD, på trods af, den er vel efterhånden er et samlerobjekt;-D

Har fortællingen over teknikken, på min hylde.

"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#5 filmz-ab 13 år siden

Muligvis den bedste seriemorderthriller der er lavet.. Så er alt vist sagt. Ingen kan det pis, som Fincher..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#6 filmz-Sichlau 13 år siden

En af de fedeste. 7 stjerner herfra ;)
Gravatar

#7 Riqon 13 år siden

Kan ikke udtale mig om BD udgivelsen, men selve film-delen er jeg ganske enig i. En god historie fantastisk fortalt.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 El vez 13 år siden

Ja der er ikke andet at sige end jeg må krybe til korset og double-dippe. Iiiih "tak" Johan!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 Gasivodo 13 år siden

Edit: #4 erklære.

Pinligt:-( Med det sagt:

Insider; vi/JEG kan godt lide dig og dine anmeldelser, du behøver ikke hæve LIX, finurligheder hver gang;-D

..Nå ja, gør egentlig kun dette, for at sige: Saw, alle de andre = BLA/MEH/Hva' man nu siger!

Se7en: YAY/WIN.. etc etc
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#10 Bony 13 år siden

Tak for en god anmeldelse Johan! Jeg bliver også nødt til, at double-dippe nu. Det er samtidig meget længe siden, at jeg har set DVD'en, så den blu-ray må jeg da lige få fingre i hurtigst muligt! Flotte karakterer og 6-taller over hele linjen, fedt! :)

Filmbedømmelsen er jeg helt enig i.

6/6
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: