Siden “Se7en” udkom i 1995 er der blevet produceret et hav af efterligninger, men ingen af dem har nået forbilledet til sokkeholderne. David Finchers skelsættende seriemorderthriller er fortsat den gudbenådede filmmagers hovedværk. På Blu-ray ser “Se7en” bedre ud end nogensinde før, og skivens lydspor er også mageløst. Ud over filmen indeholder skiven et væld af fremragende dokumentarer og kommentarspor. Her er ganske vist ikke noget nyproduceret ekstramateriale, men dette er alligevel en fuldkommen uundværlig udgivelse.
Se også: Filmz TV: David Finchers film og karriere.
Skriv ny kommentar:
#1 Bobby Singer 14 år siden
#2 evermind 14 år siden
Jeg har købt den frække digibook-udgave på Axel og kan også kun medgive, at det er en smuk BD af en superb film! (Jeg går ud fra, at indhold og teknik er identisk de to udgaver imellem ...?)
#3 filmz-Myrepip 14 år siden
#4 Gasivodo 14 år siden
Og hvor har DE dog prøvet allesammen - til ingen nytte:-)
Meeeen, klarer mig med min Reg.1 DVD, på trods af, den er vel efterhånden er et samlerobjekt;-D
Har fortællingen over teknikken, på min hylde.
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#5 filmz-ab 14 år siden
#6 filmz-Sichlau 14 år siden
#7 Riqon 14 år siden
#8 El vez 14 år siden
#9 Gasivodo 14 år siden
Pinligt:-( Med det sagt:
Insider; vi/JEG kan godt lide dig og dine anmeldelser, du behøver ikke hæve LIX, finurligheder hver gang;-D
..Nå ja, gør egentlig kun dette, for at sige: Saw, alle de andre = BLA/MEH/Hva' man nu siger!
Se7en: YAY/WIN.. etc etc
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#10 Bony 14 år siden
Filmbedømmelsen er jeg helt enig i.
6/6