Som helhed er filmen hæderlig. De fire hovedrolleindehavere er alle glimrende, og filmen er bestemt mere interessant end det meste af de ansigtsløse romantiske komedier, som Hollywood spytter ud for tiden. Meget mere end et temmelig langtrukkent afsnit i serien bliver den dog aldrig, men for fans af serien er det måske også rigeligt. Der er en temmelig velafgrænset målgruppe for denne film, og hvis deres håb blot er at få mere af det samme, så bliver de højst sandsynligt tilfredsstillet. De bliver dog skuffede, hvis de håber på mere.
#11 tiany 16 år siden
Jaja I får ret - jeg startede jo også ud med at det var en udemærket anmeldelse af filmen ;)
#12 filmz-vassago 16 år siden
#13 Benway 16 år siden
#14 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 mar16 16 år siden
#16 elwood 16 år siden
men det har jeg jo så faktisk også nævnt før hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 Petrescu 16 år siden
Så får man mere fokus på om historien fungerer, om karakterne virker troværdige og andre mere narrative elementer end blot at seriens fans får et ekstra og forlænget afsnit.
Ikke at en kvindelig anmelder ville smide al objektivitet over bord, dog er der større risici ved dette når det er en kvinde (fordom). Men det er der vist ingen risiko for når det er en mand som anmelder ;)
Og applaus til anmelderen for at tage en kugle for hankønnet.
#18 vapor 16 år siden
#19 filmz-dotdkay 16 år siden
#20 wimmie 16 år siden
Jeg har altid synes at serien var ganske fin, men er nu langt fra storfan. Filmen skal dog ses, men det bliver næppe før den kommer på dvd.