Som helhed er filmen hæderlig. De fire hovedrolleindehavere er alle glimrende, og filmen er bestemt mere interessant end det meste af de ansigtsløse romantiske komedier, som Hollywood spytter ud for tiden. Meget mere end et temmelig langtrukkent afsnit i serien bliver den dog aldrig, men for fans af serien er det måske også rigeligt. Der er en temmelig velafgrænset målgruppe for denne film, og hvis deres håb blot er at få mere af det samme, så bliver de højst sandsynligt tilfredsstillet. De bliver dog skuffede, hvis de håber på mere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 tiany 15 år siden

#6-8 + 10
Jaja I får ret - jeg startede jo også ud med at det var en udemærket anmeldelse af filmen ;)
Valar morghulis
Gravatar

#12 filmz-vassago 15 år siden

#11: Det er jo ikke fordi vi VIL have ret - men hvis vi fremover kun fik fanboys til at anmelde de forskellige genrer - så tror jeg da også på at vi ville stige 1-2 stjerner i gns, men at besøgstallet ville rasle ned :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 Benway 15 år siden

#9 Den er der stadig, men den fylder ikke helt så meget som i serien.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14 elwood 15 år siden

#13 Ok takker.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 mar16 15 år siden

lad os gi en stor hånd til den modige anmelder. han ofrede sig selv for vores skyld, drenge!
Gravatar

#16 elwood 15 år siden

Jeg har set hele serien there I said it.

men det har jeg jo så faktisk også nævnt før hehe.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 Petrescu 15 år siden

Jeg synes egentligt at det er en konstruktiv måde at anmelde denne film på ved at lade en mand gøre det.
Så får man mere fokus på om historien fungerer, om karakterne virker troværdige og andre mere narrative elementer end blot at seriens fans får et ekstra og forlænget afsnit.
Ikke at en kvindelig anmelder ville smide al objektivitet over bord, dog er der større risici ved dette når det er en kvinde (fordom). Men det er der vist ingen risiko for når det er en mand som anmelder ;)

Og applaus til anmelderen for at tage en kugle for hankønnet.
Gravatar

#18 vapor 15 år siden

Jeg tror så at jeg vælger at springe denne film over. Med mindre et eller andet hunkønsvæsen får narret mig...
Gravatar

#19 filmz-dotdkay 15 år siden

Herligt at ens kæreste har nogle veninder at se den med, så jeg slipper for at tage i biografen for at se den :) Men må dog sige at når hun alligevel ser serien i tv, så har jeg ikke noget mod at se med, det er en HBO serie, og selvom den jo slet ikke er rettet mod mænd, så må jeg anerkende at den er ekstremt velproduceret som så mange af deres serier, så hvis(når!) hun får købt den på dvd, så kommer jeg til at se den, men efter jeg har fået hende til at se diverse film som bl.a. 300 så må jeg vel også tage min del!
Gravatar

#20 wimmie 15 år siden

Synes det virker til at være en meget god og ærlig anmeldelse fra et hankønsvæsens synspunkt ;)
Jeg har altid synes at serien var ganske fin, men er nu langt fra storfan. Filmen skal dog ses, men det bliver næppe før den kommer på dvd.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: