Som helhed er filmen hæderlig. De fire hovedrolleindehavere er alle glimrende, og filmen er bestemt mere interessant end det meste af de ansigtsløse romantiske komedier, som Hollywood spytter ud for tiden. Meget mere end et temmelig langtrukkent afsnit i serien bliver den dog aldrig, men for fans af serien er det måske også rigeligt. Der er en temmelig velafgrænset målgruppe for denne film, og hvis deres håb blot er at få mere af det samme, så bliver de højst sandsynligt tilfredsstillet. De bliver dog skuffede, hvis de håber på mere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 HonoDelLoce 15 år siden

#19

Du bliver slemt skuffet, hvis du tror kvinder har noget imod at se en film som 300 ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 chuck 15 år siden

Det skinner jo tydeligt igennem, at anmelderen elsker denne film, men ikke tør stå ved det. Hvis man læser imellem linierne er anmeldelsen klart til 6/6, men der gives kun 3/6???
Hvad er du bange for Søren??? Hva?!?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#23 filmz-dotdkay 15 år siden

->#21:
Du har nok ret, første sæson af MacGyver så ;)
Gravatar

#24 Tylerdurden 15 år siden

Jeg har set filmen og jeg synes den er fremragende!
Jeg er uenig med anmelderen og synes filmen klarer overgangen fra TV til Biograf ganske godt.
Personligt var jeg underholdt fra start til slut.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#25 HonoDelLoce 15 år siden

#23

Igen - I beg to differ ..

Har du set Selma og Patty i The Simpsons ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#26 filmz-sjqlund 15 år siden

Kan godt være at mange kvinder synes at det er en god film på den måde at den er underholdende og de finder den interessant - dette bør de dog huske, gør den ikke nødvendigvis til en god film.

Fx. synes jeg også "The Hills have Eyes" var en god film idet den var så brutal og blodig, og jeg var underholdt hele vejen. Dog kan jeg godt erkende at den som film er forholdsvis ringe.
Gravatar

#27 filmz-ykcin 15 år siden

glæder mig til at se den!

er den god??
Gravatar

#28 Morpheus 15 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra en tur i bio med min kæreste, hvor vi var inde og se den. Jeg har set meget af serien og synes det er en god serie, så det var med nogenlunde neutrale følelser jeg gik ind og så filmen med. Jeg blev rigtig positiv overrasket. Den var underholdene fra start til slut, klarer overgangen fra serie til film rigtig godt og på trods af at den er 2½ time lang, synes jeg det fik ufatteligt hurtigt. Det kalder jeg en god bio oplevelse.
Gravatar

#29 Crash 15 år siden

Den her film, er typisk sådan en man kan snakke om længe, hvor vidt den er god. Man kan både se den ud fra mændenes synspunkt, og kvindernes. Det kunne være lidt sjovt, at få en kvinde til at skrive en anmeldelse om denne film :)
Gravatar

#30 raylewis 15 år siden

jeg vil hellere have smurt honning på mine unævnelige dele og lade hærmyrer mæske sig der end at gå ind og se SATC

Skriv ny kommentar: