Som helhed er filmen hæderlig. De fire hovedrolleindehavere er alle glimrende, og filmen er bestemt mere interessant end det meste af de ansigtsløse romantiske komedier, som Hollywood spytter ud for tiden. Meget mere end et temmelig langtrukkent afsnit i serien bliver den dog aldrig, men for fans af serien er det måske også rigeligt. Der er en temmelig velafgrænset målgruppe for denne film, og hvis deres håb blot er at få mere af det samme, så bliver de højst sandsynligt tilfredsstillet. De bliver dog skuffede, hvis de håber på mere.
#1 Skeloboy 16 år siden
Er det ikke netop hele problemet med filmatiseringer af serier?
Synes tit man bliver skuffet, fordi man forventer det skal overgå serien, men ofte er det bare et længere afsnit, som bestemt ikke behøves at være dårlig, men bare det samme som serien.
#2 tiany 16 år siden
Kæresten og jeg havde en længere diskusion om serien/filmen igår og som han sagde, det er sikkert en udemærket serie, den er bare ikke rettet mod mænd og derfor skal mænd ikke se den. Jeg kunne heller aldrig finde på at tvinge ham til at se sex and the city.
Jeg er kvinde og jeg skal helt sikkert ind og se filmen(når jeg er færdig med eksamen). Og jeg forventer helt sikkert et glædeligt gensyn med Carrie og vennerne
#3 filmz-vassago 16 år siden
#4 Dragon_Claw 16 år siden
#5 tiany 16 år siden
Jeg synes bare det er lidt morsomt at da filmen fik premiere i England gav alle de mandlige anmeldere den dårlige karakter, mens de kvindelig gav den gode...
Det ser jeg som et klart tegn til at dem som filmen primært henvender sig til, bedre kan lide filmen.
Og nej jeg gider ikke hører kommentarer om at mandlige anmeldere er mere objektive aka bedre anmeldere ;)
#6 chandler75 16 år siden
#7 filmz-vassago 16 år siden
Klart vil en person der har hang til en given genre, se på den med knapt så neutrale øjne, som en der bare gerne vil se en god, underholdende og fængende film. En filmanmelders fineste job - må vel være, at se igennem overfladen, og så se, om det simpelthen hænger sammen.
#8 NOWhere 16 år siden
#9 elwood 16 år siden
Jeg ku nemlig godt se visse problemer i at ha voice overen i film udgaven hele vejen igennem.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmz-vassago 16 år siden
Hvis man skal tegne et forholdsvist neutralt portræt af en filmoplevelse, og man ikke stræber på at være et genre-site, så er det her da den eneste måde at gøre det på. Vil man gerne have anmeldelser der måske giver de 2-3 stjerne mere man har brug for, så skulle man måske overveje fansites :)