Som helhed er filmen hæderlig. De fire hovedrolleindehavere er alle glimrende, og filmen er bestemt mere interessant end det meste af de ansigtsløse romantiske komedier, som Hollywood spytter ud for tiden. Meget mere end et temmelig langtrukkent afsnit i serien bliver den dog aldrig, men for fans af serien er det måske også rigeligt. Der er en temmelig velafgrænset målgruppe for denne film, og hvis deres håb blot er at få mere af det samme, så bliver de højst sandsynligt tilfredsstillet. De bliver dog skuffede, hvis de håber på mere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Bardoboy 15 år siden

Som forudset. Jeg synes den er fantastisk!!
Gravatar

#32 tiany 15 år siden

Nu fik jeg endelig set Sex and The City, samtidig er det første gang jeg har oplevet at biografen i Kolding er blevet nød til at flytte en film til fra en lille sal til den store.

Jeg fik nøjagtig hvad jeg kom efter, et kærligt gensyn med Carrie og pigerne. Jeg synes filmen var skide skæg og jeg var meget underholdt hele vejen igennem. 5/6
Valar morghulis
Gravatar

#33 Winniepooh 15 år siden

Så fik manden og jeg endelig også det den. Jeg følte ikke den levede helt op til serien som jo også er helt fantastisk. Og helt ærligt så nåede jeg at blive meget meget træt af alt den product placement og jeg er oven i købet dybt materilistisk...

You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House

Skriv ny kommentar: