Trods et plot, som er mere hullet, end den gennemsnitlige lejemorder bliver det i denne film, så afregnes der kort og kontant på action-området ved kasse ét – oven i købet til tonerne af et blæret soundtrack med forfriskende brug af kunstnere som Nirvana og Motörhead. Så er det kugleregn man vil have, bør man ikke misse denne filmens svar på skydeteltet – alle andre skal nok holde sig langt væk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 PredatorX 16 år siden

#20

Jeg synes godt nok at det er sørgeligt at sammenligne dette makværk med Commando.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#22 Michael Andersen 16 år siden

#21 Fair nok :) Jeg synes at de passer meget godt sammen, da de begge er sjove, fordi de er så overdrevne.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#23 filmz-vassago 16 år siden

Jeg tror vi snakker forbi hinanden. Man skal da ikke se forbi dens latterligheder - når hele filmen er en stor joke. I såfald er alt jo bare godt.

Så kan man jo altid bare undskylde elendighed med, at man bare skal se forbi en films svage punkter, idiotiske plots, ringe skuespil osv.

F.eks mente du jo ikke "Charlies Angels 2" var et specielt velbegavet værk - men kunne man så ikke bare sige, at du skulle have set forbi filmens latterligheder, og bare lade dig underholde? Det giver da ingen mening.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#24 icetea 16 år siden

Utroligt nogen ligefrem mener det er den værste film de nogensinde har set? Har folk ikke set Epic Movie eller lignende? Det er da uffatteligt.

Nå men synes nu den var meget god :) 4/6
Gravatar

#25 filmz-vassago 16 år siden

#24: haha, ja, den er langt fra en contender til værste film.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#26 filmz-Jobler 16 år siden

Den første film, som er mere action-packed end traileren!

Gravatar

#27 Michael Andersen 16 år siden

#23 At du ikke synes filmen er underholdende er jo helt fint (ligesom at jeg heller ikke synes at "Charlie's Angels 2" er det) for det er smag og behag. Det har jeg kun respekt for, men til "Jeg kan på ingen måde tage den her film seriøs" kan jeg kun sige: Men det skal du heller ikke. Hvordan skal man tage [url= Fordi det var instruktørens intention, siger du.

Men intentioner kan man ikke bruge til noget, når filmen står klar, for så skal den bedømmes på egne præmisser. Jeg har lavet en seriøs actionfilm, siger instruktøren, men filmen siger noget andet: Jeg er total useriøs. Det sidste er du jo selv meget enig i, så hvorfor bedømmer du i dine første indlæg filmen på intentionerne bag i stedet for at bedømme den på dens egne præmisser?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#28 filmz-vassago 16 år siden

"...så hvorfor bedømmer du i dine første indlæg filmen på intentionerne bag i stedet for at bedømme den på dens egne præmisser?

Jeg kan heller ikke tage den seriøs på dens egne præmisser - det skriver jeg allerede i min anden post. Jeg synes intet holder - den forsøger alt for hårdt at være noget den slet ikke kan leve op til. Hertil kommer, at for meget er lavet så absurd og overdrevet, at det for mig kammer helt over, og i stedet bliver for absurd, useriøst, "utroværdigt" og Ed Wood'sk på den ufede måde. Selvom baby-scenerne i f.eks "Hardboiled" ligeledes er langt ude, så synes jeg de fungere langt bedre - end dem i denne film.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#29 PredatorX 16 år siden

Jeg synes nu heller ikke elendige film skal have fripas bare fordi man "ikke skal tage dem seriøst". Nogle film kan være latterlige på en underholdende måde. Commando eksempelvis. Andre kan være det på en provokerende måde. De er som oftest dem der tager sig selv for højtideligt. Shoot Em up og Avp bliver der her tænkt på.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#30 Michael Andersen 16 år siden

#28 "Jeg kan heller ikke tage den seriøs på dens egne præmisser - det skriver jeg allerede i min anden post."
Det er lige præcis det jeg er imod, for som i dine indledende indlæg bedømmer du ikke filmen på dens egne præmisser. Spanner skriver at du ikke skal tage den seriøst, men det er du uenig i bl.a. fordi det var instruktørens intention at lave en seriøs film. Men når du bedømmer filmen ud fra instruktørens intentioner, så bedømmer du jo netop ikke filmen på dens egne præmisser, resultatet, men noget andet.

At du ikke synes den er underholdende eller lige så god som andre overdrevne film har jeg som sagt ikke noget imod, men mener du virkeligt at man skal tage en så tydelig overdreven og useriøs film som den her seriøs? Hvordan kan man det?
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: