Det utraditionelle eventyr om den tykpandede, men hjertevarme Shrek har afsluttet sit sidste kapitel. Ikke på højde med den oprindelige film, langt fra, men trods alt en film, som får de sidste grin ud af karaktererne i en fortælling, der adskiller sig passende fra de forrige. Det står dog også tydeligt, at det grønne monster og hans følge ikke har meget mere at byde på. Så tilbage er kun at sige: Tak for alt gæve trold – og lad os så komme videre til noget nyt!
#11 Nicki52 14 år siden
Mine top Shrek-film:
Shrek
Shrek Den Lykkelige
Shrek 2
Shrek den tredje
#12 Nicki52 14 år siden
Synes ikke det er fair at man samligne en tegnefilm for børn fra efter årtusindskiftet med en klassiker fra 1946. Det er da ligegyldigt at de har plottet fra en anden film når det er en tegnefilm der har børn som målgruppe.
Hvor ved han det fra? Han er jo over tredive år [Frederik Asschenfeldt Vandrup].
#13 Patriarch 14 år siden
Og hvad sagde hun så til den? Hvor gammel er hun?
Min knægt på 4 elsker 1'eren + 2'eren og jeg regner stærkt med at vi skal se 3'eren.
Så du den i 3D?
#14 PredatorX 14 år siden
Hun er 5½, men var ikke med... Jeg skal dog se den med hende så snart den kommer i danske biografer :) Jeg tror godt hun kan klare det hehe, og hun ELSKER også de to første... man er jo også skør hvis man ikke gør hehe
Ja, jeg så den i 3D, og det fungerede ligesom i "Up" perfekt efter min mening. Ikke for meget poke-in-the-eye eller andre "billige" effekter.
#15 Patriarch 14 år siden
#16 PredatorX 14 år siden
#17 Patriarch 14 år siden
Men konen skal nok med og hun vil sikkert ikke se 3D - så giver det måske sig selv. :)
#18 elwood 14 år siden
Gaffatape...
Problem løseren til alt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 Patriarch 14 år siden
#20 elwood 14 år siden
Gaffa løser alt, hvis det ikke virker, har du ikke brugt nok!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"