Det utraditionelle eventyr om den tykpandede, men hjertevarme Shrek har afsluttet sit sidste kapitel. Ikke på højde med den oprindelige film, langt fra, men trods alt en film, som får de sidste grin ud af karaktererne i en fortælling, der adskiller sig passende fra de forrige. Det står dog også tydeligt, at det grønne monster og hans følge ikke har meget mere at byde på. Så tilbage er kun at sige: Tak for alt gæve trold – og lad os så komme videre til noget nyt!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 PredatorX 13 år siden

Jeg så den igår..

Den er MEGET bedre end 3'eren, men dog ikke på højde med den første. Jeg var godt underholdt, men er som sådan enig med anmelderen...

Tilgengæld er Toy Story 3 en ren 10/10. Jeg var ved at tude flere gange i filmen, og det er ikke engang fordi Pixar kører på alle de følelsesmæssige cylendere de kan.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 BN 13 år siden

PredatorX (1) skrev:
Tilgengæld er Toy Story 3 en ren 10/10. Jeg var ved at tude flere gange i filmen, og det er ikke engang fordi Pixar kører på alle de følelsesmæssige cylendere de kan.


Det lyder meget lovende, må jeg sige.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 MMB 13 år siden

BN (2) skrev:
Det lyder meget lovende, må jeg sige.


Jep, det er helt sindssygt så gode anmeldelser den har fået, og det er vildt, at den ligger nummer 6 på IMDB's topliste og 99% positive anmeldelser på Rotten Tomatoes. Noget af det eneste, den bliver kritiseret med, er, at den er mere "sad" end "joyful".
Gravatar

#4 Sweetiebellefan 13 år siden

Jeg ser mere frem til Shrek Den Lykkelige end Toy Story 3.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#5 BN 13 år siden

PredatorX (1) skrev:
Den er MEGET bedre end 3'eren, men dog ikke på højde med den første.


Hvordan vurderer du så 'Shrek Den Lykkelige' i forhold til 'Shrek 2'?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 PredatorX 13 år siden

Foeller (3) skrev:
Noget af det eneste, den bliver kritiseret med, er, at den er mere "sad" end "joyful


Det er dog ganske lidt af filmen der er direkte sørgelig. Jeg vil faktisk vove at påstå den er det i samme omfang som dens to forgængere, dog kender vi karaktererne bedre nu, og måske føler man hurtigere/lettere/mere for dem?? På et enkelt tidspunkt er den dog pænt hardcore, og jeg tog mig selv i at tænke: "hvad fanden vil min datter sige til DET HER!?"

BN (5) skrev:
Hvordan vurderer du så 'Shrek Den Lykkelige' i forhold til 'Shrek 2'?


Jeg ville personligt nok sætte dem op mod hinanden :) Hvis man siger at den nye Shrek er Shrek nummer 3 og således glemmer den "rigtige" 3'er, har man en ganske fornuftig trilogi, hvor den første film dog altid vil være den bedste :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 BN 13 år siden

PredatorX (6) skrev:
Jeg ville personligt nok sætte dem op mod hinanden :) Hvis man siger at den nye Shrek er Shrek nummer 3 og således glemmer den "rigtige" 3'er, har man en ganske fornuftig trilogi, hvor den første film dog altid vil være den bedste :)


Okay. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8 PredatorX 13 år siden

BN (7) skrev:
Okay. :-)


Ville du selv vurdere den anderledes da?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9 BN 13 år siden

PredatorX (8) skrev:
Ville du selv vurdere den anderledes da?


Det ved jeg ikke, for jeg har ikke set filmen endnu. Lige nu er det bare interessant at høre, hvad andre, der HAR set den, mener. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 elwood 13 år siden

Jeg læste at hvis man som barn havde haft et ynglingslegetøj, man bare holdt af, så ville slutningen ramme hårdt, og hvem har ikke haft det.

Jeg glæder mig nu mest til bare og være i selskab med velkendte venner, som Woody, og Buzz Lightyear og alle de andre, ikke mindst John Ratzenberger.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: