Det utraditionelle eventyr om den tykpandede, men hjertevarme Shrek har afsluttet sit sidste kapitel. Ikke på højde med den oprindelige film, langt fra, men trods alt en film, som får de sidste grin ud af karaktererne i en fortælling, der adskiller sig passende fra de forrige. Det står dog også tydeligt, at det grønne monster og hans følge ikke har meget mere at byde på. Så tilbage er kun at sige: Tak for alt gæve trold – og lad os så komme videre til noget nyt!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 wimmie 13 år siden

Jeg ser ikke det store lys i Toy Story-filmene - de er da ok men ikke fantasiske - er også mere til Shrek.
Er dog ret sikker på at manden (som eeeelsker Toy Story) får hevet mig med ind og se den - så hiver jeg ham med ind til Inception :)

PredatorX> Kan du ikke lige spoile hvad der var så sørgeligt ved TS3? I spoilertag naturligvis :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 PredatorX 13 år siden

#21 Of corpse :)

på et tidspunkt er Woody, Buzz & co. ved at blive aflivet på en forbrænding, og da de nærmer sig ilden kigger de på hinanden og tager hinanden i hænderne... Der måtte jeg lige synke en enkelt gang. Det lyder fesent på skrift godt nok hehe


thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#23 wimmie 13 år siden

#22

Hehe, tak :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#24 BN 13 år siden

PredatorX (8) skrev:
Ville du selv vurdere den anderledes da?


Her nøjagtigt et halvt år efter kan jeg - fordi jeg først nu har set filmen (på dvd) - endelig besvare dit spørgsmål, PredatorX:

Nej, jeg er enig med dig: 'Shrek Forever After' er bedre end 'Shrek the Third'.

Jeg vil rangere OG bedømme de fire film således:

1) Shrek - 9/10
2) Shrek 2 - 8/10
3) Shrek Forever After - 7/10
4) Shrek the Third - 6/10
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: