Fra at have været en af sidste års mest hypede film forsvandt “Snakes on a Plane” pludseligt og fuldstændigt fra filmpublikummets kollektive bevidsthed. Filmen blev et flop i biografen, og den tamme, uinspirerede fadæse fortjener også at blive et flop på dvd. Filmens fans kan dog glæde sig over en mageløs præsentation af filmen og en fin portion ekstramateriale. Men alle andre bør dog undgå filmen med samme iver og hast, som man ville undgå en gnaven kobra.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-raga_muffin 17 år siden

Jeg synes nu den var rigtig fed, men nu kan jeg også godt li b-film! Enig i anmeldelsen dog :) Tak for det!
Gravatar

#2 evermind 17 år siden

#1
Kan du uddybe, hvordan du på samme tid kan synes, filmen er rigtig fed og være enig i anmeldelsen? Ikke for at sige dig imod - synes bare, det lyder en smule paradoksalt. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3 filmz-BrotherJack 17 år siden

#2

Jeg forstår udemærket det første indlæg. Filmen KAN ikke anmeldes, og alt hvad der står i anmeldelsen er rigtigt - MEN DEN ER STADIG PISSEFED! Den er bare konsekvent dårligt instrueret, og er hverken bevidst kitchet eller ironisk på nogen måde. Den er bare skide underholdende, da man absolut ikke aner hvad fanden der foregår på lærredet, og i hovedet på bagmændende. Titlen i sig selv er 6/6 værd ;-)
Gravatar

#4 NOWhere 17 år siden

Jeg synes overhovedet ikke, den holdt!
Den var ikke spændende, ikke sjov og slet ikke selvironisk!
Den var dårligt skrevet, dårligt spillet og dårligt instrueret og slangerne så billige ud.
Intet overhovedet kunne distrahere én fra at tænke på det åbenlyst idiotiske ved, at en narkobaron kan få smuglet en hel kasse sjældne og svært fremskaffelige slanger ombord på et charterfly for at dræbe et vidne istedet for bare at skyde knægten i lufthavnen.

Filmen var ikke engang modig nok til at likvidere den lille dreng eller babyen. Den var bare "safe" og ligegyldig.

"I'm sick and tired of these motherfucking snakes on this motherfucking plane" Come On, Samuel!!!! Why????
Gravatar

#5 filmz-BrotherJack 17 år siden

#4
Ja, netop.. Det er derfor den bare er super sej!
Gravatar

#6 filmz-dreyer 17 år siden

Endnu engang skal man lægge øje til en sabling, hvor "anmelderen" denne gang synes at have set sig sur på filmen allerede inden den er blevet beset. Det er rigtigt at det ikke er stor filmkunst, plottet er tyndt, men underholdende kan man ikke komme uden om at den er. Og som sædvanlig kan man se, at brugernes karakter til filmen er væsentlig højere end når Insideren har været i gang med at svinge sablen. Lidt mere objektivitet og mindre skyklapper vil klæde anmelderen!
Gravatar

#7 filmz-Kadann 17 år siden

Trættende at folk altid skal whine om objektivitet, til trods for at det efterhånden burde være åbenlyst for alle, at en anmelder skriver sin mening, ikke alle andres meninger.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#8 thomas040 17 år siden

Man kan da ikke være objektiv når man er anmelder. Det er jo ikke jounalistik.
Failure is a zero out.
Gravatar

#9 filmz-BrotherJack 17 år siden

Jeg er heller ikke med på dette objektivitetsutopi..

#8
.. Man kan ikke være objektiv som menneske (og det er en objektiv sandhed!)..
Gravatar

#10 NOWhere 17 år siden

#6
Bare fordi han ikke er enig med dig, er han vel ikke en dårlig anmelder, der har set sig sur på filmen på forhånd?
Jeg er helt og aldeles enig med anmeldesen, og alle de negative ting fyldte enormt meget for mig, fordi jeg netop ikke var underholdt af filmen.

Skriv ny kommentar: