“The Social Network” er ikke en perfekt film, men det er imponerende, hvor godt instruktøren David Fincher formår at fange tidsånden, og sammen med sit brillante ensemble har Fincher gjort skabelsen af Facebook til en tidløs beretning om grådighed, forfængelighed og forræderi. BD-udgivelsens transfer og lydspor er blandt årets absolut bedste af slagsen, og ekstramaterialet er eminent. En uundværlig udgivelse af en fremragende film.
#11 Kruse 13 år siden
#12 Betelgeuse 13 år siden
Så filmen igen her forleden og må sige at jeg var overrasket over, hvor meget bedre filmen var 2. gang. Ikke at filmen på nogen måde var dårlig første gang, men 2. gang var den bare endnu mere suveræn. Fantastisk film og en af 2010s bedste.
5/6
#13 elwood 13 år siden
Her lagde jeg mere mærke til musikken og, hvordan det underbygger scenerne, jeg er hel pjattet med Intriguing Possibilities 8-)
Aften blev afsluttet med Black Dynomite, hehe det kan man kalde et stilskift i filmgenre 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 IK 13 år siden
Også mit favorit nummer fra soundtracket. Jeg tror jeg har lyttet til det mindst 100 gange. ;)
Haha :) Hylende morsom film. Michael J. White er skabt til den rolle. :)
#15 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 RasmusFL 13 år siden
En film jeg sagtens kunne forestille mig kravle helt op i min personlige top 10. Slutningen efterlod mig lammet og dybt rørt.
#17 MMB 13 år siden
Så er det vist tid til at høre [url= Covers Bruise[/url].
#18 The-new-meister 13 år siden
#19 Kruse 13 år siden
Du mener [url= Motion[/url] ;)
Den og "Hand Covers Bruise" er nok dem jeg hører mest, men generelt er hele soundtracket rigtig fedt :)
#20 RasmusFL 13 år siden