“The Social Network” er ikke en perfekt film, men det er imponerende, hvor godt instruktøren David Fincher formår at fange tidsånden, og sammen med sit brillante ensemble har Fincher gjort skabelsen af Facebook til en tidløs beretning om grådighed, forfængelighed og forræderi. BD-udgivelsens transfer og lydspor er blandt årets absolut bedste af slagsen, og ekstramaterialet er eminent. En uundværlig udgivelse af en fremragende film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Kruse 13 år siden

What #7 said! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12 Betelgeuse 13 år siden

Super anmeldelse!

Så filmen igen her forleden og må sige at jeg var overrasket over, hvor meget bedre filmen var 2. gang. Ikke at filmen på nogen måde var dårlig første gang, men 2. gang var den bare endnu mere suveræn. Fantastisk film og en af 2010s bedste.

5/6
Gravatar

#13 elwood 13 år siden

3. gang her så den igår med nogle venner.

Her lagde jeg mere mærke til musikken og, hvordan det underbygger scenerne, jeg er hel pjattet med Intriguing Possibilities 8-)

Aften blev afsluttet med Black Dynomite, hehe det kan man kalde et stilskift i filmgenre 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 IK 13 år siden

elwood (13) skrev:
jeg er hel pjattet med Intriguing Possibilities 8-)


Også mit favorit nummer fra soundtracket. Jeg tror jeg har lyttet til det mindst 100 gange. ;)

Aften blev afsluttet med Black Dynomite, hehe det kan man kalde et stilskift i filmgenre 8-)


Haha :) Hylende morsom film. Michael J. White er skabt til den rolle. :)
Gravatar

#15 elwood 13 år siden

Skriver nok lidt om den i what we saw tråden senere, når jeg får tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 RasmusFL 13 år siden

Jeg kan slet ikke få filmen ud af hovedet og Jesse Eisenbergs skuespil er en af de mest komplekse, perfekt underspillede præstationer jeg mindes at have set

En film jeg sagtens kunne forestille mig kravle helt op i min personlige top 10. Slutningen efterlod mig lammet og dybt rørt.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#17 MMB 13 år siden

IK (14) skrev:
Også mit favorit nummer fra soundtracket. Jeg tror jeg har lyttet til det mindst 100 gange. ;)


Så er det vist tid til at høre [url= Covers Bruise[/url].
Gravatar

#18 The-new-meister 13 år siden

en helt igennem fantastisk film:)
Gravatar

#19 Kruse 13 år siden

Foeller (17) skrev:
Så er det vist tid til at høre [url= Covers Bruise[/url].


Du mener [url= Motion[/url] ;)

Den og "Hand Covers Bruise" er nok dem jeg hører mest, men generelt er hele soundtracket rigtig fedt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#20 RasmusFL 13 år siden

Var der i øvrigt andre end mig der var solgt ved Finchers opening credits? Den rolige kameraføring og nummeret 'Hand Cover Bruise' gik perfekt sammen, og billedet af den ensomme dreng der hængende med hovedet løber hjem på sit værelse var nærmest af Kubrick'ske dimensioner.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"

Skriv ny kommentar: