“The Social Network” er ikke en perfekt film, men det er imponerende, hvor godt instruktøren David Fincher formår at fange tidsånden, og sammen med sit brillante ensemble har Fincher gjort skabelsen af Facebook til en tidløs beretning om grådighed, forfængelighed og forræderi. BD-udgivelsens transfer og lydspor er blandt årets absolut bedste af slagsen, og ekstramaterialet er eminent. En uundværlig udgivelse af en fremragende film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Kruse 13 år siden

#20: Jeps :)

Og ved gensyn virkede starten endda endnu bedre og endnu mere gennemført.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#22 elwood 13 år siden

Jeg var solgt fra start til slut.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 MMB 13 år siden

RasmusFL (20) skrev:
Var der i øvrigt andre end mig der var solgt ved Finchers opening credits? Den rolige kameraføring og nummeret 'Hand Cover Bruise' gik perfekt sammen, og billedet af den ensomme dreng der hængende med hovedet løber hjem på sit værelse var nærmest af Kubrick'ske dimensioner.


Det er nok min yndlingsscene i filmen. Da jeg så filmen for tredje gang, ville jeg egentlig kun se åbningsscenen, men så endte jeg sgu med at se den hele alligevel.
Gravatar

#24 Velvet 13 år siden

Foeller (23) skrev:
Det er nok min yndlingsscene i filmen. Da jeg så filmen for tredje gang, ville jeg egentlig kun se åbningsscenen, men så endte jeg sgu med at se den hele alligevel.


Dejá vu :)
Miav.
Gravatar

#25 MMB 13 år siden

#24

Huh? :)
Gravatar

#26 Velvet 13 år siden

#25 Det samme skete bare for mig, da jeg "kun lige ville lure" åbningsscenen i går :)
Miav.
Gravatar

#27 MMB 13 år siden

#26

Nice ;)
Gravatar

#28 magnuskrog 13 år siden

Fed anmeldelse af en af de bedste blu-ray udgivelser jeg mindes. WOW!

Og for at give resten ret, så er det et helt fantastisk soundtrack, som klart fortjente en Oscar. Selvom det er svært at nævne et favoritnummer, må det dog nævnes at Reznor og Ross' nyfortolkning af In the Hall of the Mountain King er mesterligt. Især når man ser scenen i filmen!

10/10
Gravatar

#29 Ericmase 13 år siden

Jeg er enig i at soundtracket er rigtig fedt, men jeg holder mig stadig til Zimmers langt bedre (ifølge min mening) soundtrack i "Inception" :-)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: