“The Social Network” er ikke en perfekt film, men det er imponerende, hvor godt instruktøren David Fincher formår at fange tidsånden, og sammen med sit brillante ensemble har Fincher gjort skabelsen af Facebook til en tidløs beretning om grådighed, forfængelighed og forræderi. BD-udgivelsens transfer og lydspor er blandt årets absolut bedste af slagsen, og ekstramaterialet er eminent. En uundværlig udgivelse af en fremragende film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 X&O 13 år siden

Filmen er ikke skudt i HD, men i 4.5K på Red Mx.
Gravatar

#2 Wangsgaard 13 år siden

Dejlig anmeldelse Johan og meget enig. Den er urolig flot i HD, men jeg mangler at få set alt ekstra materialet :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3 elwood 13 år siden

Billede 1
Thinking: Dammit forgot to tivo Glee!

Billede 2
No no no no! don't come in now I just got a huge boner on!

Billede 3
Man on left thinking: Wow that's the guy from N'Sync, my life is complete!

Man on right just found his girl has a penis

Billede 4
Thinking Dammit I hope my girl, has Tivo'ed last night episode of Glee

Billede 5
Man standing up: Omg! why do you have a huge boner on right now!? tell me why!!!

Man sitting down:: Look come on man it's the guy from N'Sync, I just can't help it

Man from N'Sync thinking okay getting kinda creepy now...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 The Insider 13 år siden

#1, jeg har selv klippet flere reklamer, som er blevet skudt på RED, og jeg ville selv betegne videomaterialet som High Definition-video. HD er ikke begrænset til 720p eller 1080p. Jeg har hørt det blive kaldt QFHD - Quad Full High Definition.

#2, god fornøjelse med det! Det er værd at bruge tid på det hele! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 X&O 13 år siden

The Insider (4) skrev:
#1, jeg har selv klippet flere reklamer, som er blevet skudt på RED, og jeg ville selv betegne videomaterialet som High Definition-video. HD er ikke begrænset til 720p eller 1080p. Jeg har hørt det blive kaldt QFHD - Quad Full High Definition.


Hvorfor så ikke bruge den betegnelse - eller digitalt, for den sags skyld, for det er reelt set den eneste fællesnævner Social Network har med Zodiac og Benjamin Button. Det andet forvirrer blot.
Gravatar

#6 Velvet 13 år siden

Filmen er skudt på RedOne. Red er et HD-format.
Miav.
Gravatar

#7 MMB 13 år siden

Fandme så. Dette burde være årets Oscar vinder. The Social Network er en fantastisk film, og jeg glæder mig til at købe Blu-Ray'en. 9/10
Gravatar

#8 wimmie 13 år siden

God anmeldelse - jeg er helt enig og har også lige bestilt filmen på BD :)

For folk der har set filmen én gang og fandt den udemærket men ikke excellent, vil jeg råde dem til at se filmen igen; den var endnu bedre 2. gang og jeg glæder mig til at få den set igen.

5/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9 Riqon 13 år siden

Jo, det er da ganske god film, men ... whatever :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10 Ericmase 13 år siden

Sådan! Pisse fed anmeldelse! :)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: