Der er dog stadig plads til både storladent melodrama, som faktisk passer ganske godt overens med serien, samt de mange morsomme optrin, hvor J.K. Simmons endnu engang rammer plet med sin portrættering af den tikkende bladbombe, J. Jonah Jameson.
“Spider-Man 3” præsenterer os for et propfyldt handlingsgalleri, hvor skuespillerne alle gør deres del for at løfte materialet op over det opulente, grænsende til det kitschede, og det lykkes dem faktisk. Især er Thomas Haden Church god som forbryderen Flint Marko, hvis menneskeliggørelse til sidst i filmen ikke er til at tage fejl af: “Spider-Man” er og bliver en humanistisk saga i både sit helte- og skurkesyn. Kunne man lide de to foregående film i serien, bliver man nok ikke skuffet over “Spider-Man 3”, der både underholder med action, drama og humor.
#41 filmz-grev_michal 17 år siden
Selvom det er ret rosende anmeldelse udfra forventningerne til filmen, så tror jeg nu ikke det bliver en bio film for mig.
#42 Riqon 17 år siden
#43 filmz-Is 17 år siden
Den får 4/6 af mig.. Den kunne sagtens blive bedre...
#44 filmz-sk-vilderen 17 år siden
Folk mener der skal "klippes" en masse ud.. problemet ligger i, at man ikke kan klippe i en film som denne.. hvis du ikke er spiderman fan, så er du nød til at få en længere forklaring,ellers sidder du 2 timer 20min og røv keder dig! ! jeg har set spiderman siden jeg blev født, og læst både tegneserie samt set Tegnefilmene.. jeg behøver ikke have en bred forklaring, jeg ved allerede hvad det handler om.. men, det er der altså andre mennesker som gør
det eneste jeg savner, og den eneste grund til, jeg ikke ser denne film skal have 6/6 stjerner, er udelukkende fordi jeg synes, man burde have valgt en anden skurk end Sandman.. da han for mig er lidt tam... havde nu hellere set Carnage!
5/6 SUPER flot arbejde.. og kom endelig med en 4 er...
#45 enfilmnørd 17 år siden
Uden at sige for meget kan jeg vel sige at Stan Lee's rolle er fed.
Filmen får 6/6 af mig
Med hensyn til en evt fire
Jeg syntes det hele afsluttes fint i denne. Alle løse ender bliver stort set samlet op, og man sidder med en god fornemmelse:
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#46 thomas040 17 år siden
jeg var i starten bange for at der var så mange skurke med, men det hele passede jo sammen perfekt til sidst, og alting blev redt meget nydeligt ud... ingen knuder eller noget som helst...
5 fra mig:D
#47 Hr_sol 17 år siden
Spørgsmålet..
Hvordan helved kan det være at Venom og Eddie dør? altså jeg mener, Harry, blev ramt lige i fjæset af samme slags bombe, men slap afsted med et ar. Så hvorfor fanden dør Eddie? kan forstå at symbioten måske dør, pga den høje varme, men Brock burde fandme ikke dø.
Kæft ham Topher gjorde det godt som Mr. Brock.
#48 Michael Andersen 17 år siden
#49 thomas040 17 år siden
#50 filmz-hejboel 17 år siden