Der er dog stadig plads til både storladent melodrama, som faktisk passer ganske godt overens med serien, samt de mange morsomme optrin, hvor J.K. Simmons endnu engang rammer plet med sin portrættering af den tikkende bladbombe, J. Jonah Jameson.

“Spider-Man 3” præsenterer os for et propfyldt handlingsgalleri, hvor skuespillerne alle gør deres del for at løfte materialet op over det opulente, grænsende til det kitschede, og det lykkes dem faktisk. Især er Thomas Haden Church god som forbryderen Flint Marko, hvis menneskeliggørelse til sidst i filmen ikke er til at tage fejl af: “Spider-Man” er og bliver en humanistisk saga i både sit helte- og skurkesyn. Kunne man lide de to foregående film i serien, bliver man nok ikke skuffet over “Spider-Man 3”, der både underholder med action, drama og humor.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Patriarch 17 år siden

#48 Har endnu ikke set filmen - hvordan var musikken?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#52 filmz-smedt-meister 17 år siden

troede faktisk at det vil blive et lag tyndt pis... men blev faktisk ret imponerede over den... 4/6 stjerner her fra
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#53 cansi 17 år siden

# 51

Musikken var ret god, Christopher Young forbinder Danny Elfmans musik godt sammen med hans egen...
Gravatar

#54 filmz-jakob.joergensen 17 år siden

Hvor tabte denne film dog ALT i den mest vamle hollywood slutning jeg har set til dato.

'Jeg tilgiver dig'

Spiderman3 får en stjerne for den smukke scene, hvor sandmanden bliver til og 2 timers fair underholdning. De sidste 19 rædselsfulde minutter skulle jeg have undgået. Kunne man ikke lave en vammelheds cencur også, nu hvor vi allerede har en cencur for vold og kærlighed. I Spiderman3 ville nok kun have varet små 2 timer da.

Jakob
Peace, love and Miss Kittin
Gravatar

#55 e-male 17 år siden

#50
Jeg er enig med din konklusion om at Harry er blevet mere hårdfør efter at have været i det grønne gaskammer, og det synes jeg også bliver understreget da MJ kommenterer at han ikke har noget ar i hovedet.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#56 filmz-Wizard7 17 år siden

SIG MIG HVAD SKAL DER TIL, FØR MAN BLIVER HØRT PÅ DENNE HER SIDE!!!?
Gravatar

#57 jessup 17 år siden

#56 se #39
This is just until June
Gravatar

#58 filmz-Kadann 17 år siden

#56 -

Et sæt briller?
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#59 filmz-herskegut 17 år siden

For at følge trenden fra de andre..


Jeg var inde med 6 kammerater og se den i går aftes, og for fanden da hvor en gang sødsuppe!
Jeg er især skuffet over at de skulle blafre med det amerikanske flag, bare lige for at porientere at det faktisk foregik "over there"
Men det værste var da godt nok at den mest onde skurk i Spiderman universet blev slået ihjel på 5 minutter vhja et klokkespil..
Synes der er ALT for meget kopi fra de tidligere spiderman film, med at han er lige ved at dø, men så i SIDSTE!! øjeblik får en han bunke uanede krafter og smadrer skurken på få øjeblikke.
Nej, jeg vil sgu hellere have været foruden den her film, det eneste lyspunkt i filmen var Sandman :)
2/6 herfra.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#60 filmz-Daxter 17 år siden

en rigtig fed film gode efekter historien var alt det var den fedeste film!!!

Skriv ny kommentar: