“Sprængfarlig bombe” er en tynd kop te iblandet et par fnis og en vaklende historie. Med det i baghovedet er det ironisk, at den handler om en mand, der vil have sine biografpenge tilbage, fordi filmen var noget lort. På den måde lykkes det faktisk alligevel filmholdet at lave en meta-kommentar…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Michael Andersen 18 år siden

Synes faktisk han altid overspiller som neger.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#52 inflector 18 år siden

#47 det behøves du heller ikke at begrunde... Jeg er stadigvæk rasende på Filmz over de 2 billeter til National Security jeg vandt herinde, den værste film jeg har set i Biffen. Jeg er sikker på at det ligger et ondt komplot bag den konkurrence.
selfimprovement is masturbation

#53 18 år siden

51: Når man skal spille neger er alt andet end at sidde og sove i skyggen op ad en palme jo at overspille. De er jo luddovne! ;-)
Gravatar

#54 elwood 18 år siden

#51 Nikolai Lie Kaas ? ok ja det kan du ha ret i.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#55 blahblah 18 år siden

Det er da fint begrundet ikke at kunne lide Martin Lawrence, han er belastende, en elendig skuespiller og ikke sjov overhovedet.

Men bare at sige "Hey, jeg kan ikke lide ham her, han skulle have slag" er da for lamt.
Der er ingen der skulle have et par flade, slet ikke Lie Kaas. Han har intet gjort for at fortjene det.

#56 18 år siden

hmm...
Gravatar

#57 hey now 18 år siden

Helt enig. JON du lyder sgu lidt som en hater...
Godspeed into the Mainstream

#58 18 år siden

Og i lyder som nogle mega tudefjæs og bløde mænd, når i nu absolut ikke vil stoppe den diskussion.
Gravatar

#59 blahblah 18 år siden

Rofl

Ok Arnold :D
Gravatar

#60 filmz-wetfox 18 år siden

Jeg troede den her tråd var til at diskutere filmen :)

irriterende at jeg skal læse mig igennem 30 irrelevante kommentarer for at finde ud af hvad folk synes om filmen!

Skriv ny kommentar: