“Sprængfarlig bombe” er en tynd kop te iblandet et par fnis og en vaklende historie. Med det i baghovedet er det ironisk, at den handler om en mand, der vil have sine biografpenge tilbage, fordi filmen var noget lort. På den måde lykkes det faktisk alligevel filmholdet at lave en meta-kommentar…

Læs hele anmeldelsen her

#61 18 år siden

59: Ok, Dr. Phil.

"Arnold" - påfaldende i øvrigt i betragtning af, at du har lovet mig flade.
Gravatar

#62 HonoDelLoce 18 år siden

#59 - synes nu ellers jeg lugtede lidt mere Carl Mar end Arnold i det der "tudefjæs og bløde mænd".. ;)

#61 - der findes langt mere end én Arnold i verden.. Personligt læste jeg polt's indlæg som omhandlende denne http://www.imdb.com/title/tt0115200/ ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#63 HonoDelLoce 18 år siden

#60 - irriterende du afbryder vores irrelevante diskussion med noget, der sådan set er lige så irrelevant.. ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#64 blahblah 18 år siden

Har ikke lovet dig flade. Eneste tidspunkt jeg nogensinde ville slå et andet menneske for alvor var hvis jeg selv blev angrebet.
Gravatar

#65 thomas040 18 år siden

sjovt som tråden er kommet til at handle om intolerance og den slags, i betragtning af dens navn...
Failure is a zero out.

#66 18 år siden

#64: Så må jeg have læst din "umiddelbart virker det som om det er dig der skulle have et par" forkert. Det er jo kun godt.
Gravatar

#67 blahblah 18 år siden

Der er da en forskel på at sige at det umiddelbart virker som om det er dig der skulle have et par.

Og så ligefrem at love en person et slå ham.

#68 18 år siden

Som sagt: Det er jo kun godt, at jeg har læst din bemærkning forkert.
Gravatar

#69 filmz-theassociate 18 år siden

Jeg tror næsten vi har et nyt hater tilfælde lignende ThomasB hvis nogen stadig kan huske ham...
Gravatar

#70 Patriarch 18 år siden

JON er stadig et godt stykke fra Thomas B...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: