Der udkommer ikke mange udgivelser, man bare skal eje, men her er en af dem! Så meget godt ekstramateriale, en hæderlig audiovisuel præsentation og så mange gode film fra en af tidernes største filmskabere. Behøver man sige mere?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 psmadsen 12 år siden

Det er blevet nævnt flere gange, men det tåler bestemt en gentagelse.

At sige Barry Lyndon er dårligt optaget er direkte useriøst...
Gravatar

#42 MOVIE1000 12 år siden

har tit kigget på boksen :) og en eller anden dag skal jeg nok finde en billig vej til at få den hjem på reolen :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#43 MMB 12 år siden

MOVIE1000 (42) skrev:
har tit kigget på boksen :) og en eller anden dag skal jeg nok finde en billig vej til at få den hjem på reolen :)


Amazon? :D
Gravatar

#44 JokerzReality 12 år siden

Barry Lyndon er den eneste af de stanley kubrick jeg har set som jeg ikke bryder mig specialt meget om. Resten er geniale på hver deres måde!!
Gravatar

#45 Mark Malmstrøm 12 år siden

er der nogle film der er i 4,3 i den boks ? - jeg troede de bare tog de oprindelige BD udgivelser og kom dem i boksen (eller er det dvd boksen vi snakker om)



?????????????????????????????????
Gravatar

#46 Thomsen 11 år siden

Har fået lyst til at opgradere mine Kubrick-film, men hvilken boks skal man gå efter? Den amerikanske, den engelske eller den danske?

Den amerikanske har vist et par film mere (?) og indeholder også den lange udgave af The Shining. Til gengæld er indpakningen en digibook, som jeg ikke er umiddelbart begejstret for.

Den engelske er vistnok (?) identisk med den danske, men indeholder ifølge billedet på amazon og en lille bog.

Den danske kan til gengæld fås til 200-250 i Fona 2000.

Er der andre forskelle mellem boksene? Transfers, extras e.l.?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#47 MMB 11 år siden

Link til den danske boks? Den har jeg ikke hørt om. :)

Mht. amerikansk vs engelsk, så har den amerikanske Dr. Strangelove og Spartacus, men Spartacus' transfer er lort. :)
Gravatar

#48 Thomsen 11 år siden

Foeller (47) skrev:
Link til den danske boks? Den har jeg ikke hørt om. :)


http://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/stanley-kubrick-c...

Boks og boks... det er blot en almindelig "jumbo case". Den engelske skulle være den samme, men have pakket en lille bog ved siden af: http://www.amazon.co.uk/gp/customer-media/product-...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#49 MMB 11 år siden

Ah, I see. :) Jeg har selv den engelske boks og er ret glad for den. Bogen er også ret lækker, men ikke et must imo. Det er ikke en, du får læst mange gange, og den er ikke specielt dybdeborende, men giver i stedet bare et overblik over filmene. :)

Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor du ikke skulle købe den engelske boks, når du nu mere eller mindre er samme pris. :) Indpakningen er også noget lækrere i den engelske, eller det synes jeg i hvert fald. :) Du er måske mere til jumbo cases. ;)

Mht. amerikansk vs engelsk, så får du jo ikke danske undertekster med den amerikanske, men det er du måske ligeglad med. Men som tidligere nævnt, så er Spartacus transferet i den amerikanske udgave dårligt, så når der kommer et godt transfer på et tidspunkt, vil du sikkert ærgre dig. :) Derudover er den amerikanske boks også væsentligt dyrere. :) Nærmest dobbelt så dyr som den engelske, og det er kun Dr. Strangelove og en dårlig udgave af Spartacus, som ikke er med i den engelske/danske udgave. Jeg synes i hvert fald ikke, det kan betale sig at købe den amerikanske boks. :)
Gravatar

#50 Thomsen 11 år siden

Men er den engelske ikke også i en jumbo case - bare med en ekstra papæske udenom til casen og bogen?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: