Der udkommer ikke mange udgivelser, man bare skal eje, men her er en af dem! Så meget godt ekstramateriale, en hæderlig audiovisuel præsentation og så mange gode film fra en af tidernes største filmskabere. Behøver man sige mere?
Der udkommer ikke mange udgivelser, man bare skal eje, men her er en af dem! Så meget godt ekstramateriale, en hæderlig audiovisuel præsentation og så mange gode film fra en af tidernes største filmskabere. Behøver man sige mere?
Skriv ny kommentar:
#41 psmadsen 12 år siden
At sige Barry Lyndon er dårligt optaget er direkte useriøst...
#42 MOVIE1000 12 år siden
#43 MMB 12 år siden
Amazon? :D
#44 JokerzReality 12 år siden
#45 Mark Malmstrøm 12 år siden
?????????????????????????????????
#46 Thomsen 12 år siden
Den amerikanske har vist et par film mere (?) og indeholder også den lange udgave af The Shining. Til gengæld er indpakningen en digibook, som jeg ikke er umiddelbart begejstret for.
Den engelske er vistnok (?) identisk med den danske, men indeholder ifølge billedet på amazon og en lille bog.
Den danske kan til gengæld fås til 200-250 i Fona 2000.
Er der andre forskelle mellem boksene? Transfers, extras e.l.?
#47 MMB 12 år siden
Mht. amerikansk vs engelsk, så har den amerikanske Dr. Strangelove og Spartacus, men Spartacus' transfer er lort. :)
#48 Thomsen 12 år siden
http://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/stanley-kubrick-c...
Boks og boks... det er blot en almindelig "jumbo case". Den engelske skulle være den samme, men have pakket en lille bog ved siden af: http://www.amazon.co.uk/gp/customer-media/product-...
#49 MMB 12 år siden
Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor du ikke skulle købe den engelske boks, når du nu mere eller mindre er samme pris. :) Indpakningen er også noget lækrere i den engelske, eller det synes jeg i hvert fald. :) Du er måske mere til jumbo cases. ;)
Mht. amerikansk vs engelsk, så får du jo ikke danske undertekster med den amerikanske, men det er du måske ligeglad med. Men som tidligere nævnt, så er Spartacus transferet i den amerikanske udgave dårligt, så når der kommer et godt transfer på et tidspunkt, vil du sikkert ærgre dig. :) Derudover er den amerikanske boks også væsentligt dyrere. :) Nærmest dobbelt så dyr som den engelske, og det er kun Dr. Strangelove og en dårlig udgave af Spartacus, som ikke er med i den engelske/danske udgave. Jeg synes i hvert fald ikke, det kan betale sig at købe den amerikanske boks. :)
#50 Thomsen 12 år siden