Der udkommer ikke mange udgivelser, man bare skal eje, men her er en af dem! Så meget godt ekstramateriale, en hæderlig audiovisuel præsentation og så mange gode film fra en af tidernes største filmskabere. Behøver man sige mere?
Der udkommer ikke mange udgivelser, man bare skal eje, men her er en af dem! Så meget godt ekstramateriale, en hæderlig audiovisuel præsentation og så mange gode film fra en af tidernes største filmskabere. Behøver man sige mere?
Skriv ny kommentar:
#31 Wangsgaard 12 år siden
#32 TP-DK 12 år siden
Og så syntes jeg også det er for dårligt at Strangelove og Spartacus mangler i den europæiske udgave. Det er jo de samme firmaer der har rettighederne, Sony har udgivet Strangelove i US og EU og Paramount har gjort det samme med Spartacus.
#33 DonTolentino 12 år siden
Hele historien går jo på de konspirations teorier om at NASA brugte Kubrick's 2001 set, til at optage månelandingen. Det er faktisk en meget sjov teori, der blot blev større efter bla. i "A Clockwork Orange" hvor en vagabond snakker om mænd på månen, eller en scene i "The Shining" hvor Danny har en Apollo 11 striktrøje på. Prøv at google det, det er en meget sjov historie.
Som Kubrick fanatiker er det lidt fedt at tænke på at det MÅSKE (!) var ham der instruerede månelandingen :)
#34 Kruse 12 år siden
#35 BN 12 år siden
Jeps, og kun Kubrick vidste hvor Jimmy Hoffas lig var gemt!
#36 zamm- 12 år siden
Glad for at der nævnes! For jeg ejer den allerede og var lidt i tvivl om det var et køb eller ej... men ja, det er jo Kubrick, en milepæls-instruktør inden for film!
God anmelder!
#37 Fellaheen 12 år siden
#38 Collateral 12 år siden
Jeg synes rigtig godt om den, og den er som minimum bedre end 'Lolita'.
#39 sluppermand 12 år siden
2001 A Space Odyssey er min absolutte favoritfilm fra Kubrick's hånd. Derefter rangerer jeg hans film således
2. Dr. Strangelove
3. Path of Glory
4. Barry Lyndon
5. The Shining
6. A Clockwork Orange
7. The Killing
8. Lolita
9. Eyes Wide Shut
10. Full Metal Jacket
11. Spartacus
#40 Hr. Nielsen 12 år siden