Der udkommer ikke mange udgivelser, man bare skal eje, men her er en af dem! Så meget godt ekstramateriale, en hæderlig audiovisuel præsentation og så mange gode film fra en af tidernes største filmskabere. Behøver man sige mere?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 The-new-meister 12 år siden

Synes det en skam at path of glory eller Dr. Strangelove ikke er med i boksen. Men en boks jeg absolut skal eje på et tidspunkt:)
Gravatar

#2 JokerzReality 12 år siden

De kunne godt have inkulderet Path Of Glory og Spartacus imo
Gravatar

#3 JokerzReality 12 år siden

Ja Dr. Strangelove mangler bestemt også
Gravatar

#4 MMB 12 år siden

Har haft boksen i mange måneder efterhånden, og den er bestemt toplækker.

Der mangler som nævnt Paths of Glory, Dr. Strangelove og Spartacus i bokssættet, men hvis man gider, kan man købe det amerikanske bokssæt, hvor de to sidstnævnte er med i. :)
Gravatar

#5 The Insider 12 år siden

Jeg håber også, at "Paths of Glory" en skønne dag udkommer herhjemme på Blu-ray. Den er faretruende tæt på at være min favorit-Kubrick.
War. War never changes.
Gravatar

#6 JannikAnd 12 år siden

The Insider (5) skrev:
Jeg håber også, at "Paths of Glory" en skønne dag udkommer herhjemme på Blu-ray. Den er faretruende tæt på at være min favorit-Kubrick.
Har du ikke kodefri afspiller?
Gravatar

#7 The Insider 12 år siden

#6, oh yes! Og jeg har også Criterion-udgaven, men jeg så den gerne udkomme herhjemme, så flere folk kunne stifte bekendtskab med den, og så jeg kunne bombardere den med superlativer i en anmeldelse ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#8 Kruse 12 år siden

Jeg kan kun sige at jeg er dybt dybt uenig med anmelderen omkring "Barry Lyndon". Jeg mener bestemt at den er fremragende, og byder på masser af visuelt smukke scener(Og det er helt fortjent at den fik en oscar for fotografering).

The Insider (5) skrev:
Jeg håber også, at "Paths of Glory" en skønne dag udkommer herhjemme på Blu-ray. Den er faretruende tæt på at være min favorit-Kubrick.


Den er nok også nummer 2 hos mig, lige efter "A Clockwork Orange". En helt igennem fantastisk film! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 JannikAnd 12 år siden

The Insider (7) skrev:
Og jeg har også Criterion-udgaven, men jeg så den gerne udkomme herhjemme, så flere folk kunne stifte bekendtskab med den
Du er da også så fandens sympatisk, Johan! Jeg tænker slet ikke i de baner :)
Gravatar

#10 X&O 12 år siden

skrev:
Lobbyisterne i Oscar-akademiet må have haft travlt i 1975, for filmen vandt faktisk en Oscar for bedste fotografering.


Prøv lige at gense en af stearinlys-scenerne igen.

Skriv ny kommentar: