“Star Trek Into Darkness” er en middelmådig, forglemmelig fortsættelse til en fremragende film – nemlig J.J. Abrams’ første “Star Trek” fra 2009. Jovist, den er velspillet, glimtvis underholdende og enormt flot at se på, men historien er kluntet fortalt og plaget af klicheer og monotone monologer. Man savner i dén grad mere af forgængerens opfindsomhed, drilskhed og skæppeskønne karaktersamspil. Til gengæld kan fans glæde sig over, at både filmens billed- og lydside imponerer i HD. Desværre er her ikke særlig meget ekstramateriale (læs bedømmelsen af ekstramaterialet for at finde ud af, hvorfor det er tilfældet), men kvaliteten af de medfølgende dokumentarer og AV-præsentationen sikrer alligevel udgivelsen en karakter over middel.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Star Trek Into Darkness”-interviews!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Mister Marvel 10 år siden

du behøver din EGEN Fortolkning:-)
„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#12 Fredag 10 år siden

#10 Nemlig:-D

Vi laver kærligt fis Trekkiemand:)
Gravatar

#13 Mister Marvel 10 år siden

Ved jeg godt :-)
„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#14 Fredag 10 år siden

Så var det mig der ikke forstod din del af joken:) Men jeg har også altid været lidt sløvsindet det:-D
Gravatar

#15 David Munch 10 år siden

KHAAAAAAAAAAAAAAAN!!!! *Sagt med Spock eller Kirk stemme, alt efter hvilken slags Trekkie man er*
Gravatar

#16 wiseguy 10 år siden

The Insider (5) skrev:
#2, det er 7.1 på min 3D-skive. Afvikler du disken på en PlayStation 3? For så har du forklaringen. PS3'eren kan ikke dekode Dolby TrueHD 7.1-lydspor (som dét på STID-disken), mens den afvikler 3D, og så downmixer den sporet til 5.1. Til gengæld kom der en firmware-update for noget tid siden, der gjorde, at den godt kunne dekode 7.1 DTS-spor, så lad os håbe, at en lignende DTS-update også kommer :-)

Yep! PS3
Takker for forklaringen. Hvad bruger du selv som afspiller? Har i alt for lang tid overvejet at købe en regionsfri Oppo, men +5 kilo for en afspiller er bare ikke kone venligt ;-)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#17 The Insider 10 år siden

Jeg bruger faktisk også selv en PS3, så jeg så selvfølgelig både 3D- og 2D-udgaven for at få det fulde udbytte af lydsporet :-) Jeg har også overvejet en alternativ afspiller, men langt de fleste 3D-skiver bruger alligevel DTS-HD Master Audio. Jeg har efterhånden 70 3D-skiver, og jeg tror ikke, der er mere end 2-3 Dolby TrueHD-titler.
War. War never changes.
Gravatar

#18 Slettet Bruger [1343700277] 10 år siden

wiseguy (16) skrev:
Yep! PS3
Takker for forklaringen. Hvad bruger du selv som afspiller? Har i alt for lang tid overvejet at købe en regionsfri Oppo, men +5 kilo for en afspiller er bare ikke kone venligt ;-)


Men kan du reelt høre forskel på om det er 7.1 eller downmixet 7.1 til 5.1?
Gravatar

#19 wiseguy 10 år siden

Bruno (18) skrev:
Men kan du reelt høre forskel på om det er 7.1 eller downmixet 7.1 til 5.1?

Det synes jeg helt klart! 7.1 lydsporet virker langt mere kraftfuldt og panoreringerne er også tydligere imho.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#20 MOVIE1000 10 år siden

The Insider (17) skrev:
Jeg bruger faktisk også selv en PS3, så jeg så selvfølgelig både 3D- og 2D-udgaven for at få det fulde udbytte af lydsporet :-) Jeg har også overvejet en alternativ afspiller, men langt de fleste 3D-skiver bruger alligevel DTS-HD Master Audio. Jeg har efterhånden 70 3D-skiver, og jeg tror ikke, der er mere end 2-3 Dolby TrueHD-titler.


Jeg er efterhåndenden også ved at være deroppe i det antal mhs til 3D titler, jeg oplever dog i de fleste tilfælde at der er Dolby true hd på, det er dog sjældent at filmen er indstillet på den lyd, så man skal lige skifte den over på et andet lydspor. Det kan også være at jeg tager fejl, jeg er ikke sikker.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: