“Star Trek Into Darkness” er en middelmådig, forglemmelig fortsættelse til en fremragende film – nemlig J.J. Abrams’ første “Star Trek” fra 2009. Jovist, den er velspillet, glimtvis underholdende og enormt flot at se på, men historien er kluntet fortalt og plaget af klicheer og monotone monologer. Man savner i dén grad mere af forgængerens opfindsomhed, drilskhed og skæppeskønne karaktersamspil. Til gengæld kan fans glæde sig over, at både filmens billed- og lydside imponerer i HD. Desværre er her ikke særlig meget ekstramateriale (læs bedømmelsen af ekstramaterialet for at finde ud af, hvorfor det er tilfældet), men kvaliteten af de medfølgende dokumentarer og AV-præsentationen sikrer alligevel udgivelsen en karakter over middel.
Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Star Trek Into Darkness”-interviews!
#21 The-new-meister 11 år siden
J.J. Abrams første Star Trek film nød jeg virkelige i fulde drag. Det er en af de bedste Sci-Fi eventyr film jeg har set længe.
Havde virkeligt set fra frem til den som en af årets store Blockbuster, men skuffet blev man da:(
#22 Flemming Larsen 11 år siden
Nu blev jeg lige nysgerrig, om hvor mange 3D film jeg var oppe på. Det blev alligevel til 108 stk. Det løber da op af.
#23 The Insider 11 år siden
#24 HonoDelLoce 11 år siden
Er det egentlig ikke dig, der står bag bdlive.dk?
#25 Flemming Larsen 11 år siden
Nej dog ikke. Jeg har lavet lidt anmeldelser i starten, og har da en del kontakt, med flere derfra.
#26 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Jeg frygter for SW-VII. Han skal dog ikke score højt for at overgå Lucas' instruktion af SW-I og II.
#27 HonoDelLoce 11 år siden
Så undskylder jeg for misforståelsen! :)
#28 Flemming Larsen 11 år siden
Jamen, du er hermed tilgivet;-)
#29 Lehrmann 11 år siden
#30 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden