“Star Trek Into Darkness” er en middelmådig, forglemmelig fortsættelse til en fremragende film – nemlig J.J. Abrams’ første “Star Trek” fra 2009. Jovist, den er velspillet, glimtvis underholdende og enormt flot at se på, men historien er kluntet fortalt og plaget af klicheer og monotone monologer. Man savner i dén grad mere af forgængerens opfindsomhed, drilskhed og skæppeskønne karaktersamspil. Til gengæld kan fans glæde sig over, at både filmens billed- og lydside imponerer i HD. Desværre er her ikke særlig meget ekstramateriale (læs bedømmelsen af ekstramaterialet for at finde ud af, hvorfor det er tilfældet), men kvaliteten af de medfølgende dokumentarer og AV-præsentationen sikrer alligevel udgivelsen en karakter over middel.
Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Star Trek Into Darkness”-interviews!
#1 Mister Marvel 11 år siden
Men set filmens plot i betragning så håber der kommer en efterfølger som tar fat i klingons og UFP og måske romulans.
#2 wiseguy 11 år siden
Det er selvfølgelig røv irriterende, men når det så er sagt, så er jeg helt pjattet med 7.1 sporet på den almindelige BD udgave. Jeg synes helt klart, at det er et af de mest spændende og potente lydspor, jeg har lagt ører til i år. 6/6 for lydsporet herfra.
#3 wiseguy 11 år siden
Jeg ender på en bund solid 4/6 med pil op.
#4 Graversen 11 år siden
Jeg syntes faktisk filmen startede meget godt ud, men alle klichéerne, lensflares, forudsigeligheden og de ligegyldige CGI-ekplosioner trækker ikke op i karakter.
3/6
#5 The Insider 11 år siden
#6 MOVIE1000 11 år siden
#7 Ispep 11 år siden
Dårlig omtale??
#8 Fredag 11 år siden
#9 Mister Marvel 11 år siden
Ens egen fortolkning :-)
#10 Ispep 11 år siden
Nåh ja, det var jo guds ord :D