“Star Trek Into Darkness” er en middelmådig, forglemmelig fortsættelse til en fremragende film – nemlig J.J. Abrams’ første “Star Trek” fra 2009. Jovist, den er velspillet, glimtvis underholdende og enormt flot at se på, men historien er kluntet fortalt og plaget af klicheer og monotone monologer. Man savner i dén grad mere af forgængerens opfindsomhed, drilskhed og skæppeskønne karaktersamspil. Til gengæld kan fans glæde sig over, at både filmens billed- og lydside imponerer i HD. Desværre er her ikke særlig meget ekstramateriale (læs bedømmelsen af ekstramaterialet for at finde ud af, hvorfor det er tilfældet), men kvaliteten af de medfølgende dokumentarer og AV-præsentationen sikrer alligevel udgivelsen en karakter over middel.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Star Trek Into Darkness”-interviews!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Den er nu kommet på Netflix US m.fl.

Jeg havde ikke set den før og kan konstatere at den var præcis lige så ringe som den ringe 1'er. Fjollet, rodet, u-episk er nok de ord, der først popper op.

2:6 herfra.

Crap!
Doctor Last Warning
Gravatar

#32 davenport 10 år siden

Den er ikke kommet på min NF US... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

davenport (32) skrev:
Den er ikke kommet på min NF US... :/


Det skal du ikke vøre ked af, for den stinker. Og så lige den detalje at jeg mente Canada.

Go to Canada and then click:

http://movies.netflix.com/WiMovie/Star_Trek_Into_D...
Doctor Last Warning
Gravatar

#34 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Jo mere jeg tænker over det, jo mere bekymret bliver jeg for Star Wars VII. Det bliver nok svært at gøre det dårligere end Lucas gjorde med Episode I-II, men jeg vil mene, at Abrahms gør forsøget med Star Trek Into Darkness. Hold kæft hvor var den bare elendig. Jeg er tæt på at nedgradere min karakter fra 2:6 til 1:6.

SKAL Star Wars, mit 'barn' fra min barndom, ødelægges definitivt?
Doctor Last Warning
Gravatar

#35 davenport 10 år siden

Synes den var super fed. Men rent trek-mæssigt er jeg meget ukritisk, da jeg elsker det univers..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: