Alt i alt, så er Episode II en positiv oplevelse. Det er lykkedes for Lucas at finde de gode takter frem igen, og han leverer en rigtig god film. Den er klart bedre end Episode 1, men når aldrig de gamle film til sokkeholderne!
Plottet er rigtig godt og skuespilpræstationerne er også
ret gode. Filmen er rigtig flot lavet, på nær de par småfejl der er i CGI en. Filmens største svagpunkt er det svage kærlighedstema og de til stadighed platte jokes som Lucas stadig anvender… i det mindste er de ikke baseret på pølle-humor denne gang!
Min vurdering er helt klart at filmen er god… den skal ihvertfald ses flere gange, for at få de mange fede detaljer med… for der er mange. Jeg vil klart anbefale filmen til stort set alle, og den får derfor 4 ud af 6 lyssværd.
#11 azathoth 22 år siden
Boba kalder ham konsekvent "Dad":
"Dad, Taun We is here!", "Dad, Look!", "Get him, Dad!"
... så han anser Jango som værende sin far. Det var det jeg mente...
#12 filmz-vassago 22 år siden
#13 filmz-nexus-6 22 år siden
#14 filmz-Ali_baba 22 år siden
Tror det var seismiske bomber =]
Min første post, så øhh... Hej!
#15 filmz-Avenger- 22 år siden
#16 filmz-azazel 22 år siden
Synes faktisk han spiller en stor rolle i filme. Den lidt anonyme Overkansler i den Galaktiske Senat, men hvis man nu ser filmen mere end 1-2 gange, finder man hurtig ud af hvem han i virkeligheden er.
fx der for han siger noget i retning af 'Anakin, one day you become the strongest jedi, more powerfull end Yoda' Hvordan kunne han vide det, hvis ikke han kunne mærke det? Og så er der lige til sidst hvor han står i slutscenen og kigger på 'hans' Klon army
Alt i alt en god anmeldelse, men vil give den 5 lyssværd
Btw. Lucas du skal ikke bruge romatik i dine film, har du sq ikke lige været for heldig med :>
#17 filmz-Bitcho 22 år siden
Hmm det var allerede pænt oplagt i episode1. Det sidste kommentar han kommer med i episode1, hvor han siger til anakin at vi alle vil følge hans karrierer meget tæt.
Hvem skulle ellers være den onde end ham??? Kan ikke rigtigt finde andre... hehe.
#18 filmz-Bitcho 22 år siden
Læste også at 80-90 % af de frames du ser er lavet om med CGI. Nærmest hele filmen...
De er klokkeklart at se at alle de forskellige creatures er lavet på computer. Synes langt langt bedre om Yoda som dukke. Han havde langt mere liv, selvom det så lidt sjovt ud. Nu er han bare 100 % computerlavet, hvilket gør han meget mere "ren", hvilket virker alt for tegnefilms agtigt.
Men hvad... Ok film. Kan dog bare slet ikke sammenlignes med de 3 gamle. Efter min mening kunne det være 2 helt forskellige trilogier.
B
#19 filmz-Yasw 22 år siden
#20 filmz-Bwana 22 år siden