Alt i alt, så er Episode II en positiv oplevelse. Det er lykkedes for Lucas at finde de gode takter frem igen, og han leverer en rigtig god film. Den er klart bedre end Episode 1, men når aldrig de gamle film til sokkeholderne!

Plottet er rigtig godt og skuespilpræstationerne er også
ret gode. Filmen er rigtig flot lavet, på nær de par småfejl der er i CGI en. Filmens største svagpunkt er det svage kærlighedstema og de til stadighed platte jokes som Lucas stadig anvender… i det mindste er de ikke baseret på pølle-humor denne gang!

Min vurdering er helt klart at filmen er god… den skal ihvertfald ses flere gange, for at få de mange fede detaljer med… for der er mange. Jeg vil klart anbefale filmen til stort set alle, og den får derfor 4 ud af 6 lyssværd.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Skobbolop 21 år siden

ved sgu heller ikke hvad azazel vil hen med det palpatine... det er jo ikke fordi folk ikke ved det?
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#22 filmz-Dexter47 20 år siden

FUCK EN OMGANG SKOD!!!
Gravatar

#23 Michael Andersen 20 år siden

#22
Hvorfor?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#24 El vez 20 år siden

fremragende argument, dexter!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#25 filmz-Exitium 19 år siden

GENIALT SÅDAAAN!!!!!!!!!!!!!!!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#26 filmz-Exitium 19 år siden

det er bare så fedt....
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#27 filmz-løjse 19 år siden

Jeg synes at Star Wars II - Klonernes Angreb er, ligesom andre har nævnt, meget bedre end episode I.
Faktisk deler jeg mening med meget af det, der er skrevet i anmeldelsen. Jeg elsker Yoda med lyssværd og jeg kan også lide Obi-Wans søgen efter svar.
Men jeg synes også, at kærlighedsscenerne mellem Padmé og Anakin er lidt langtrukne. Dog synes jeg heller ikke man kunne have undværet dem helt.
Jeg synes alt i alt filmen passer godt ind i Star Wars universet, hvor man også ser hvordan Anakin mister hånden (okay, det er faktisk lidt dårlig lavet) og hvordan det med klonerne hænger sammen.
3,5/6

#28 19 år siden

Fy for dén, for en stinker! Klart den svageste af de indtil videre 5 film. C3PO får Jar Jar til at ligne en Guds gave. Slaget til sidst ligner en trailer fra et computerspil. Computeryoda ligner en tegneseriefigur. Der er få gode ting i denne film: Jagten på dusørjægeren i starten og Obiwans besøg på Kamino og efterfølgende opgør med Jango (herunder astroide-jagten). Resten er totalt crap! Heldigvis ser episode 3 god ud i teaseren (men det gjorde 2'eren også.)

#29 19 år siden

Glemte at skrive at Yodas lyssværdopvisning er totalt åndsvag. Samuel Jackson skulle have taget den duel og ikke Yo-Yoda.

Skriv ny kommentar: