Selvom den tekniske side er lidt skuffende, er ekstra materialet i kraft af et udmærket kommentarspor acceptabelt. Filmen er også vellykket, på trods af den noget simple udformning. Alt i alt er der tale om en ganske god lille udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-karlerminven 19 år siden

Wow... mega cool film!

Jeg fik den for ca. 2 måneder siden eller sådan noget. Det er stadig region 2 og der er stadig danske undertekster på (hvilket der jo egentlig ikke behøver, men nu er det der jo)

Jeg fik den leveret fra England, købte den via Laserdisken til normalpris, 200 kroner (er det ikke normalt?)

Men virkelig fed film

4,5/6 hvis ikke 5/6

Owen Wilson og Ben Stiller er geniale sammen!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#2 El vez 19 år siden

Jeg synes det er begrænset med lyse øjeblikke i denne film. Jeg elsker Wilson og Stiller sammen, men da jeg så filmen havde jeg desværre allerede set alle de fede jokes i traileren, så der var ikke meget mere at komme efter.

2½/6
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 KEiZ 19 år siden

Jeg havde godt nok forventet mig meget mere af denne film jeg mener potentialet, hele 70 parodien mm. jeg blev skuffet, men det ser da ud til at være en ok DVD udgivelse, og glimrende anmeldelse....
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#4 MuManden 19 år siden

Rigtig fed film der.
Men jeg syntes godt nok at ekstramaterialet lugter lidt af hu hej, vi skal bare finde noget og proppe på den DVD :-(
Filme:4/6 og ekstraM.:2/6
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 19 år siden

Er der nogen, der har set den originale 70'er-serie og kan sige noget om den? Er den fed?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 filmz-johnkimble 18 år siden

Troede ikke den ville få 4 kameraer, synes humoren var ekstremt forudsigelig og selvom Stiller og Wilson er et godt makkerpar, var de ikke gode her.

Skriv ny kommentar: