Og Jokeren? Han løber uforklarligt rundt i udkanten af det her skurke-mareridt. Reduceret til et skvat i Jared Letos ufarligt drengede udgave. Jack Nicholson angreb forbrugerismen, Heath Ledger ville indføre anarki, men den her Joker er bare forelsket. Så kan jeg sgu godt forstå, at Batman ikke orker at trække i dragten. Han må også savne Superman. For hvis DC-fremtiden er mere “Suicide Squad”, så kan kun Gud frelse os.
#11 Steven Hougaard 8 år siden
Jeg var inde og se Suicide Squad i weekenden, vil ikke sige jeg var hyped, har meget lidt kendskab til DC universet, men kunne lide filmen for hvad den var, det var ikke hjerne der holdte den til jorden og flere plothuller, men god action film og håber at nogle af karakterene får nogle lidt mere uddybende film, da med så mange karaktere så skraber man ofte kun overfladen.
Jeg ville nok give den en lille 4 ud af 6, som nävnt i så mange nyheder, så var jokerens rolle klippet så lille at han var unödvendig, så kunne de lige så godt have fjernet ham helt.
#12 cain 8 år siden
Nej de er helt hen i vejret, især den stinkende feminist leflende GB anmeldelse. Bedre end originalen, loooool. Ja hvis du er 12, til prutte humor, klicheer og elendig komedisk timing.
Filmz anmeldelser er efterhånden en joke, og bedste indikator for mig personligt er at gå 100% modsat filmz anmeldere.
#13 Geekalot 8 år siden
#14 voyager 8 år siden
#15 SublimeKen 8 år siden
#16 Kaversmed 8 år siden
Kniber det med besøgene på Filmz?
Newt: It won't make any difference...
#17 MadsFalk 8 år siden
#18 Dominar Rygel XVI 8 år siden
OT:
Jeg har ikke set filmen men jeg holdt egentlig af den ligefremme anmeldelse og det her er sjovt: "Slutmålet er heksen Enchantress, der står i den anden ende af byen og sender CGI-stråler op mod himlen. Og det skal hun altså stoppe med!".
Ud fra anmeldelsen lyder det til, at de ikke har ramt helt rigtig ifht. motiverne for karakterne. Jeg havde set vildt meget frem til denne film pga. Jokeren som jeg synes så super interessant ud fra div. trailere.
Der må være et eller andet med Leto's Joker som ikke passede ind i filmen eller hans version af Jokeren.
MEN og det er et ét stort MEN - Jokeren er IKKE en karakter der skal være en bi-krakter så hellere helt undlade Jokeren!
#19 MadsFalk 8 år siden
#20 Geekalot 8 år siden